Gå til innhold

'89 E30 325I M-TechII - '91 E34 "M" - 88 M3, ny bruksbil E60

Fredrik T
 Share

Anbefalte innlegg

Tøft!! Kult at du har lakkert den selv..8) Ble det lagt jevn, og ingen tørrsprøyting/sig/støv osv???

Hadde vært så sykt morsomt å fått prøvd å lakkert en bil i en skikkelig boks en gang..!

Ble helrått i alle fall, flott du går grundig til verks og får den i utstillingsstand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft!! Kult at du har lakkert den selv..8) Ble det lagt jevn, og ingen tørrsprøyting/sig/støv osv???

Hadde vært så sykt morsomt å fått prøvd å lakkert en bil i en skikkelig boks en gang..!

Ble helrått i alle fall, flott du går grundig til verks og får den i utstillingsstand :)

Ja, planen når jeg kjøpte den var jo og få lakkereren til og ta den. Men en får jo ikke trening av det :wink: Generelt ser den bra ut, noen støvkorn blir det jo alltid på en hellakkering men ikke noe spessielt. Fikk en overgang på taket som ikke er så fin om du studerer, men en kjapp omgang med rubbing her tror jeg de blir bra etterpå :)

Ja det er gøy og sprøyte i lakkboks! :)

dette så veldig bra ut :applause:

Takk for det du :D

Ser bra ut ja :applause:

Takker :D

Så en lite oppdatering,

Demonterte skjermene igjen og sprøytet de godt med tectyl på innsiden

IMG_0291.jpg

Så et før bilde før jeg polerte opp skiltet i motorrommet før montering, kunne blitt bedre en hva jeg fikk til så ble ikke noe bra etter bilde..

IMG_0292.jpg

Og fikk poppet det på plass

IMG_0294.jpg

Så en liten shining av verktøyholderen i bagasjerommet

Før:

IMG_0296.jpg

Etter:

IMG_0297.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den må jo få det ! :D

Den var jo tålig bra da, jeg kan jo ikke klage på at det har vært mye arbeid på den selv om det alltids er mere en forventa. Men det viser seg gang på gang at litt her og litt der blir mye til slutt :D

Men alt i alt var dette et meget bra utgangspunkt, noe som viser igjen på den korte tiden jeg har brukt for og sette den istand :)

Takk for det ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant så sant! Blir så glad i å se fine e30'er, gleder meg til min blir ferdig :D

kadetten er forresten rå! :D

Ja jeg kjenner til den følelsen ! Det fårstår jeg, men det ser nå ut så det nermer seg med den også? :D

Takk for det du :D

Ellers en liten oppdatering for idag, har ikke fått noe effektivt arbeid pga. besøk og andre ting som står på om dagene. Men det er da kjekkt så en ikke blir så ensom i monteringa :D

Fått satt i front og bakrute idag :)

IMG_0305.jpg

IMG_0306.jpg

Så ble den litt mere presentabel i dørkarmene med litt lakk og når jeg fikk høyttaler kablene gjennom gummien som går der isteden for utpå :)

IMG_0308.jpg

IMG_0310.jpg

IMG_0307.jpg

IMG_0309.jpg

MEN, så trenger jeg litt hjelp :roll:

Sliter med og montere takluka + trekket.

Fikk luka greit i men fikk problemer med og montere taktrekket. Så er det noen som har noen gode tips og råd her? :D Var lettere og demontere #-o

IMG_0311.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort litt med bilen idag også, men det går seint om dagene.. Satser på og få gjort det meste som står igjen i helga :)

Handla meg kjekke karosseriklips og skruer da de gamle var fulle av rust. Setter disse inn med blank tectyl så de sansynligvis holder seg en stund :)

IMG_0318.jpg

Så fikk jeg montert lyktene, sorte DE

IMG_0314.jpg

Og så la jeg litt alu farge på radiatoren da denne var eiret litt og registeret var lakket svart så den forsvant litt. Resten av motorrommet skal poleres og shines opp men ikke før den er ferdig :)

IMG_0316.jpg

Og spylertanken er godt rengjort og montert

IMG_0315.jpg

Så lykter og diverse bak :)

IMG_0317.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fargen, og arbeidet ditt:)

skal følge med på denne tråden, og se om jeg kan bruke den som en liten veiledning til mitt eget prosjekt :)

Takk for det, ja jeg liker også fargen godt !

Kjekkt og høre :D

FREDRIK, NÅÅÅÅ må du komme med update:)

Mjaa ! Blitt mye pussing, lakking og skruing og lite bimmers :)

Et kjappt mobil bilde i farten, flere kommer :D

IMG_0878.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...