Fredrik T Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Noen kjappe bilder som ikke ble så bra. Flere bilder kommer men må skvise av litt tid til det da jeg har en travel hverdag for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Faen,den ble bra nå Gjett om jeg angre på salget av den i fjor!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Nydelig Freddy!! Bare for å være litt pirken, vurdert noe spacers? Forsvinner litt inn i hjulbuen syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Faen,den ble bra nå Gjett om jeg angre på salget av den i fjor!! Takktakk ! Hehe, ja det er jo en kjekk bil med tanke på at den er såpass bra velholdt for resten også så det gjorde seg med litt ny og blank lakk Nydelig Freddy!! Bare for å være litt pirken, vurdert noe spacers? Forsvinner litt inn i hjulbuen syns jeg. Takk for det Ståle Ja men pirking er bra ! (y) Det hjelper meg på vegen til et perfekt resultat 9'' breie felger bak står på innkjøpslisten så blir det spacing derifra om de ikke fyller ut som jeg vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Å jævli så rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Nå ble den jo lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 bilen ble drit lekker, helt rett hadde vert kjekt å få set lit nermere på denne en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Å fytti grisen fredrik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Å jævli så rå! Takker ! Nå ble den jo lekker! Takk for det du bilen ble drit lekker, helt rett hadde vert kjekt å få set lit nermere på denne en gang Kjekkt og høre Jada, ingen problem det om jeg er ute og lufter den Ellers bruker jeg mye av fritiden min i lokalet den står i om du vil stikke innom Å fytti grisen fredrik. hehe Ble noen av bildene brukbare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 jeg stikker gjerne innom kan gi deg en pm en dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 strøkent!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 ser bra ut!! hva lakerte du shadowline listene med? eller har du jort noe med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Lekkert Takker jeg stikker gjerne innom kan gi deg en pm en dag jeg Jada, gjør det du ! strøkent!!!! Takker ser bra ut!! hva lakerte du shadowline listene med? eller har du jort noe med de? Takk for det ! De er lakkerte med matt svart i lastebilserien, Rallye Schwarz Matt heter vel basen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 *Det perfekte sommergliset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå