Gå til innhold

Sindre's E36 Coupe 325 isbilProsjekt Filmsnutt s.6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår fikk jeg kjøpt polstring til buret, bolter som buret skal festes med, olje og filter, begynner og bli klar nå til nestehelg :)

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ville ikke rulla hardt med det buret hvis alle sveiser er som på den plata,

Er brukt alt for lite varme, så blir ikke gjennomsveiset,

Bare et lite hint:)

Og mulig du ikke kommer igjennom teknisk pga støy fra eksos,

Går nok fort over 100db med bare strakrør,,,

Ellers ser det artig ut :)

Skrevet

Ja det vet jeg, på mitt bilde har jeg bare punktet plata rundt, sveiset med gass i tråden, noe forbanna dritt egentlig, men fikk stilt det inn riktig med mating og styrke. Skulle absolutt hatt et ordentlig apparat :)

Skrevet

Ble desverre ikke boen store updates denne helga, har fått ut topplata fra lukekasetten og skal tilpasse den nestehelg, fikk også bolta buret , fikk av demperen på høyreside og skulle bytte ny topplagerforing, neida det viste seg at hele demperen var ødelagt, så fikk tak i ny i dag.

Kommer en ganske stor update til søndagen da det blir kjøring lørdag og søndag og filming med gopro :D

Skrevet

Har du noen planer for motoren? på vinteren er det jo nok krutt i bøssa, men til sommeren blir det vel fort noe kleint?

Skrevet

Ja planene er til våren og ta ut motoren og bygge turbo, har lyst til og hvertfall få ut 400whp, vet denne motoren er god for litt hk...

Tar gjerne mot tips og hint, har aldri gjort dette før

Hva som må til mtp holdbarhet osv.

Mvh

Skrevet

Da har jeg mottatt Luisi Boss fra PedersensRacing, utrolig bra service! fikk det dagen etter bestilling :)

Update kommer til helga.

Skrevet
Da har jeg mottatt Luisi Boss fra PedersensRacing, utrolig bra service! fikk det dagen etter bestilling :)

Update kommer til helga.

Sweet! ;) bare en fryd å handle med så god service!

Skrevet

Buret er polstret, vært og kjørt i dag, bilen fungerer knall!

Kom også noen nordmenn som var på isen i fjord også, e36 coupe med lexus v8 turbomotor

Skyline, og to omegaer, vært en herlig dag, masse filming, update kommer i morra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...