ZhilleN Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Igår fikk jeg kjøpt polstring til buret, bolter som buret skal festes med, olje og filter, begynner og bli klar nå til nestehelg
evovrs Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Ville ikke rulla hardt med det buret hvis alle sveiser er som på den plata, Er brukt alt for lite varme, så blir ikke gjennomsveiset, Bare et lite hint:) Og mulig du ikke kommer igjennom teknisk pga støy fra eksos, Går nok fort over 100db med bare strakrør,,, Ellers ser det artig ut
ZhilleN Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Teknisk? Denne bana brøyter jeg/vi selv Skal mye til før den sveisen ryker
ZhilleN Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Ser nå på bilde at den ikke er ferdig sveiset
evovrs Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Ja, ble vel omtrent som disse etterpå,,, https://www.google.no/search?q=good+wel ... ih=416#p=0 Metall som er sveiset med for lite varme brekker lett
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Ja det vet jeg, på mitt bilde har jeg bare punktet plata rundt, sveiset med gass i tråden, noe forbanna dritt egentlig, men fikk stilt det inn riktig med mating og styrke. Skulle absolutt hatt et ordentlig apparat
ZhilleN Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Ble desverre ikke boen store updates denne helga, har fått ut topplata fra lukekasetten og skal tilpasse den nestehelg, fikk også bolta buret , fikk av demperen på høyreside og skulle bytte ny topplagerforing, neida det viste seg at hele demperen var ødelagt, så fikk tak i ny i dag. Kommer en ganske stor update til søndagen da det blir kjøring lørdag og søndag og filming med gopro
Dirty Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Har du noen planer for motoren? på vinteren er det jo nok krutt i bøssa, men til sommeren blir det vel fort noe kleint?
ZhilleN Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Ja planene er til våren og ta ut motoren og bygge turbo, har lyst til og hvertfall få ut 400whp, vet denne motoren er god for litt hk... Tar gjerne mot tips og hint, har aldri gjort dette før Hva som må til mtp holdbarhet osv. Mvh
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Da har jeg mottatt Luisi Boss fra PedersensRacing, utrolig bra service! fikk det dagen etter bestilling Update kommer til helga.
Kimmey Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Da har jeg mottatt Luisi Boss fra PedersensRacing, utrolig bra service! fikk det dagen etter bestilling Update kommer til helga. Sweet! bare en fryd å handle med så god service!
Kimmey Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Ja når kan vi forvente en update da? xD har du fått polstret buret også nå?
ZhilleN Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Buret er polstret, vært og kjørt i dag, bilen fungerer knall! Kom også noen nordmenn som var på isen i fjord også, e36 coupe med lexus v8 turbomotor Skyline, og to omegaer, vært en herlig dag, masse filming, update kommer i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå