Norheim Custom Posted September 12, 2012 Author Posted September 12, 2012 Har vært montert kompressor tidligere på den!
Norheim Custom Posted September 14, 2012 Author Posted September 14, 2012 Prisen er 45 ! med det meste av deler bortsett fra mellomaksel og girstang! Altså, bensinpumpe,fuelcell, motor,sprut, eksosannlegg, girkasse,radiator. har også orginalkomponenter som coil-ledninger,fordelerlokk, orginal ledningsnett med styreenhet,tomgangsregulator, luftmengdemåler Starter,dynamo og servopumpe følger også med! Det meste du trenger for å montere i e30 !
Norheim Custom Posted September 19, 2012 Author Posted September 19, 2012 Jøss.. trodde dette var populære motorer jeg !
Runar-CSi Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Det er det, jeg kikker etter s14 men vil ha orginal motor og lavere pris...
Dirty Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 kan være aktuelt, men syns prisen er stiv. du får sende meg en PM om du ikke får solgt den
Norheim Custom Posted September 20, 2012 Author Posted September 20, 2012 Jaja.. noen liker morra mens andre liker dattra:) Jeg mener dette er en kurrant pris !
snorrebmw Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Hvist motoren er i god stand. Er vel ikke dette noe upris.? Legg inn noen bud da vel.. Bare girkasse får en jo 8000,- for..
Runar-CSi Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Lite vits å legge inn bud på alt da jeg ikke trenger alt. Dersom du selger motor mer orginal kan det vurderes. Jeg trenger ikke datasprut, fuelcell osv....
snorrebmw Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Legg inn bud på det da vel. Data sprut og fuelcell er vel salgbare ting for seg selv..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now