Norheim Custom Skrevet September 12, 2012 Forfatter Skrevet September 12, 2012 Har vært montert kompressor tidligere på den!
Norheim Custom Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Prisen er 45 ! med det meste av deler bortsett fra mellomaksel og girstang! Altså, bensinpumpe,fuelcell, motor,sprut, eksosannlegg, girkasse,radiator. har også orginalkomponenter som coil-ledninger,fordelerlokk, orginal ledningsnett med styreenhet,tomgangsregulator, luftmengdemåler Starter,dynamo og servopumpe følger også med! Det meste du trenger for å montere i e30 !
Norheim Custom Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 Jøss.. trodde dette var populære motorer jeg !
Runar-CSi Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Det er det, jeg kikker etter s14 men vil ha orginal motor og lavere pris...
Dirty Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 kan være aktuelt, men syns prisen er stiv. du får sende meg en PM om du ikke får solgt den
Norheim Custom Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Jaja.. noen liker morra mens andre liker dattra:) Jeg mener dette er en kurrant pris !
snorrebmw Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Hvist motoren er i god stand. Er vel ikke dette noe upris.? Legg inn noen bud da vel.. Bare girkasse får en jo 8000,- for..
Runar-CSi Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Lite vits å legge inn bud på alt da jeg ikke trenger alt. Dersom du selger motor mer orginal kan det vurderes. Jeg trenger ikke datasprut, fuelcell osv....
snorrebmw Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Legg inn bud på det da vel. Data sprut og fuelcell er vel salgbare ting for seg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå