zeph Posted September 13, 2012 Posted September 13, 2012 Etter eit helvetes regnvêr i natt, og med bilen plassert i ein bratt nedoverbakke med fronten ned, har det blitt vått i framkant av taket. Sjå bilde. Spesielt mykje vatn var det i boksa der lyset er. Nokon som har tips til stader det kan ha komt inn? Min første tanke er at det har rent fra bakdelen ein plass og fram. NB. Har ikkje takluke, men eg har haifinne. Takk for svar.
zeph Posted September 15, 2012 Author Posted September 15, 2012 Oppdatering: Har funne kvar det kjem inn vatn, det er ei sprekke i sjølve limfuga på midten oppe på frontruta. Alle andre vindu på bilen, untatt frontruta, er merka med BMW-logo, noko som får meg til å tru at den er skifta på eit tidspunkt. Kan nokon andre her med E9x sjekke om de har logo framme? Mi er merka med: saint-gobain sekurit 43r-000235 dot 772 m 344 as1 e000472
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now