Gå til innhold

Min "nye" e38. S62B50, Godkjent med S62B50 motor. 476hk og 560nm på hjul. dyno papirer s39

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, gikk ganske greit med løftebukk og 2 mann ;)

men hvorfor skal du lakke bilen? syns den fargen du har er blant de fineste på e38, så med mindre lakken er stygg ville jeg ikke gjort noe i det hele tatt

Skrevet

den er stygg i lakken. kun derfor. masse steinsprut som hadde rustroser i seg, samt std 7er rust på dører osv.

ja vil tro det er ganskje så greit med løftebukk og 2 mann :P hadde vært glad eg om eg hadde løftebukk i det heletatt :P

Skrevet

Schwarz II (668) er en svart farge ( hvis en kan kalle svart for farge da :P ) som er det nærmeste man kommer helt svart (tror jeg) i bmw's originale fargeutvalg.

Skrevet

skal ha det i tankene når eg e i kristiansand. skal ned dit til sommeren, har hytte i Høvåg.

hmm, spørs om eg skal sjekke ut den fargekoden, en orginal bmw farge er litt bedre enn svart base..

Skrevet

du kan komme og hente min tank om du vil. ja den er reddbar med litt sandblåsing og maling.

hent den, ellers kaster jeg den i bosset :P

Skrevet

sendte mail til hamann ang plastikk, men dem hadde sluttet å selge til e38 for noen år siden :(

men til e39 har den pinade meg. plagsomt..

Skrevet

besj? skeptisk..

marakesch brunt er vel det nærmeste besj man kommer. blir svart, som orginalt..

• 3 weeks later...
Skrevet

mer "teori"..

har fått hamann takvinge i hus.

radiomodul oppgradering og fix er betalt, og skal sendes i helgen til england.

stay tuned..

• 2 weeks later...
Skrevet

fremdeles no pictures.

men, eksos er under sveis, snart på bakken bak nå.

bestillte oppgraderte høytalere fra bavarian og, 700 dollar ferdig levert + den sattans norske momsen..

bm54 er kommet frem til service mannen, blir å bytte prosessor i den da den var føkket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...