Spiff Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 hehe, gikk ganske greit med løftebukk og 2 mann men hvorfor skal du lakke bilen? syns den fargen du har er blant de fineste på e38, så med mindre lakken er stygg ville jeg ikke gjort noe i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 den er stygg i lakken. kun derfor. masse steinsprut som hadde rustroser i seg, samt std 7er rust på dører osv. ja vil tro det er ganskje så greit med løftebukk og 2 mann hadde vært glad eg om eg hadde løftebukk i det heletatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 bare og komme her det så skal du få lov og stå på løftebukk hos meg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Schwarz II (668) er en svart farge ( hvis en kan kalle svart for farge da ) som er det nærmeste man kommer helt svart (tror jeg) i bmw's originale fargeutvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 skal ha det i tankene når eg e i kristiansand. skal ned dit til sommeren, har hytte i Høvåg. hmm, spørs om eg skal sjekke ut den fargekoden, en orginal bmw farge er litt bedre enn svart base.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Tror jeg må i gang med samme jobb som deg nå.. Kan virke som at min lekker litt bensin nå Hvordan ser den gamle tanken din ut? Mulig å redde for en god sveiser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 du kan komme og hente min tank om du vil. ja den er reddbar med litt sandblåsing og maling. hent den, ellers kaster jeg den i bosset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 sendte mail til hamann ang plastikk, men dem hadde sluttet å selge til e38 for noen år siden men til e39 har den pinade meg. plagsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Sepangbronze! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 kutt ut sjokoladekjexx blir svart, Schwarz II (668) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Kan du ikke lakke den besj da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 besj? skeptisk.. marakesch brunt er vel det nærmeste besj man kommer. blir svart, som orginalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 mer "teori".. har fått hamann takvinge i hus. radiomodul oppgradering og fix er betalt, og skal sendes i helgen til england. stay tuned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2012 fremdeles no pictures. men, eksos er under sveis, snart på bakken bak nå. bestillte oppgraderte høytalere fra bavarian og, 700 dollar ferdig levert + den sattans norske momsen.. bm54 er kommet frem til service mannen, blir å bytte prosessor i den da den var føkket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 lover godt! Du må ønske deg garasjekamera til jul! savner litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå