D.Toft Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 neida, gje gass. dritten knekker uansett skru inn en skrue i senter og trekk den ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Treskrue og playertang liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 jepp kan evt spraye rustløser nedi der og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 viewtopic.php?f=1&t=222565 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Få igong nåken bilder her no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Få igong nåken bilder her no! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 skal se om eg får tatt noen i kveld. skejr ikke så myem er blitt sjuk.. forstilling mangler kun å monteres bremseskiver og klosser, så er den og ferdig. begynt på rusten, sandblåse den og grunne med 2 komp grunning. må nok invistere i nye dører med tiden, helvettes rust skal ikke bli show bil, er fornæyd så lenge den ser hel og pen ut. funnet ny leverandør av hamann styling i sverige, så kommer til å bestille frontleppe der fra snart. hva syntes folk om stor vinge på koffertlokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 å nei, fysj og fei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Fysj og Fysj, E38 må vel clean! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 da droppes den, kun takvingen da. blir hekkskjørt med tiden og, ikke første pri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Høres bra ut Får ny E38 i familien no, stefar min hente denne om ei veka i Stavanger http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38340564 Gleder meg til å teste den! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 FAN DA!!!!!!!!!! har siklet etter denne lenge. ser uber grom ut. håper den er det i virkeligheten og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 FAN DA!!!!!!!!!! har siklet etter denne lenge. ser uber grom ut. håper den er det i virkeligheten og Hehe, satser på det ble heilt forelska når eg så den.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 du er ikke aleine om det eneste eg ikke liker er facelift ellers så er bakluken feit, spørs om eg ikke må kjøpe us deksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 går treigt her. bestillt meg nye angel eyes, http://www.umnitza.com/predator-orion-v ... -1198.html satser på dem er noe tess kontra ccfl fra ebay til 200kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå