Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Nå må du ha noe på håndbrekket også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 crap forslag? evt link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Hehe. Jeg vet ikke om noe desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 sende mail til hamann og spørre da. er jo lov å håpe dem har noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 sitter å snakker litt med Ess for tiden og, leker med tanken om presse på motoren. enten rett på b28, eller bygge meg en m52b30 og klaske presse på. lekt litt med tanken om å godkjenne med b44 og, men må finne ut hvor mye styr det er med det elektriske. presse skal på uansett hva motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Ser der ja, kjempe fin bilen din Helsvart er tøft! Hva brukte du for å sote øverste del av baklykta di? Har du planer på hva slags pærer du ska ha i tåkelysa for og matche angel eysan dine? Kommer til å gå for xenon kit med innebygd motstand for og ikke få feilmld på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 takk for det. kjøpte lyktene slik dem er på koed kjøpte meg noen super pærer fra usa, men var søppel. blir å bestille xenon fra autolights etter sommeren. dem har innebygd canbus system. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 På min 728 hadde jeg xenon fra vvme.com fikk ingen feilmeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 har vurdert vvme og, sendte dem en mail men ingen svar fra dem enda etter 3 uker. vvme er jo NOE billigere enn autolights denne her du hadde ca? http://www.vvme.com/hid-headlights/sing ... lights-kit med eller uten relee settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Hadde standard kit. Ikke slim. 35w 6000k i nærlys/tåkelys. 8000k i fjernlys. Hadde ikke noe ekstra greier. 2 ballaster og 2 pærer pr kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 kanon. får bestille meg slikt etter ferien da husker du leveringstid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Her tenker jeg. Uten noe ekstra. http://www.vvme.com/hid-headlights/sing ... 40_141_143 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 3-4 dager. Levert på døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 kanon. får bestille meg slikt etter ferien da husker du leveringstid? fikk på døra 38 timer etter jeg betalte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå