D.Toft Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 operasjon bensintank er herved startet. omsider kom eksosen ned, da 1 bolt var vrang fremme med DP. mellomaksling av. og nå er det bare å finne seg en beholder å lagre bensinen i, 44liter igjen på tanken.. mindre lurt å ha så mye bensin igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg har faktisk nye feste foringer ting til tank. De gummi horene på hver side med hylse i. Om du trenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 nr 8 og 7? pris? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /20746.gif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Nei. 4, 3 og2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Fått gjort noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 aha, dem ja. nei har ikke gjort noe mer må finne meg beholdere for all bensinen som er igjen, ca halv tank og så er det å luske til seg tips og triks for å fixe den gamle tanken, ordentlig, viewtopic.php?f=1&t=240749 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 da var rondellene byttet bort i 20" gs black edition. ok fram dekk på 8.5" bredde og utslitte bakdekk på 10" bredde. blir vel å kjøpe nye bakdekk i 285 eller 295. takk til sondre lm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 og poly foringene mine er kommet i hus. stor pakke fra koed er på vei og magnaflow bakpottene er betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Må få slengt ut noen bilder hjemme neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 jada masa... bilder kommer.. seff er jeg hjemme... men kommer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hehe! har vert en opptatt mann i det siste, kan komme en tur på tirsdag eller onsdag om det passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 tror tirsdagen passer best, da kjærringfan skal på såkalt trening på onsdag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Senk, Senk, Senk Det jeg venter på i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 jadaaaa... først få resten av delene mine, så skal tanken ned, og da skal coils på bak og så starter eg fremme.. tålmodighet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Tålmodighet er en gave jeg ikke ble født med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå