ervik Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Da satser vi på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 joda... fikk ned tanken i dag.. denne er reparert tidligere og ser ut som skadene er forværret.. så må ha ny tank.. hvem er billigst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 er ikke så mange steder og få tak i tank, koed eller gs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 GS: 11,018.70 Koed: 8.670,00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 ALT for dyrt for tynt blikk som ruster som pokker at ingen har giddet å lage denne i plast da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 har akkurat bytta min tank selv, er ikke mye moro nei, koster mer enn det smaker ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 kjøpte du koed sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 http://www.nbfbildeler.no/templates/Par ... rt_Id=5063 er dette et alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 det der er desværre bare matepumpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 men må da vell gå and å få tak i en brukt i ok stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 hadde ikke vært dumt det.. koed har ikke brukt schmiedmann har ikke brukt. får søke litt rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 brukt tank er vel ca i samme stand som den han har. og da er du jo like langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 må nok kjøpe en ny. og behandle overflaten med godstoff så driten varer lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Det som er dumt her er at de færreste huggeriene tar seg bryet med å demontere en bensin-/dieseltank. Dette fordi de risikerer å bruke et par timer på en tank som viser seg å være dårlig og dermed ikke salgbar. Ofte stikker de også hull i dem når de kommer inn til huggeriet for å tappe av evt. innhold. Ringte rundt til flere huggeri da jeg holdt på med dette på bilen min, men gav opp og reparerte den jeg hadde fra før i stedet. Det beste er nok om du finner en delebil med god tank på privatmarkedet. Den som starter opp med produksjon av plasttank til E38 tror jeg vil gjøre det godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå