///MPower Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 samme her, dog har han fyren her flere brukere tydligvis. morgil22 er også et brukernavn denne personen har brukt. jeg og lamek har samme mobnr og navn på begge brukere, og samme som har blitt solgt i begge trådene. jeg har ventet over en mnd på coilovers nå. så er noe som ikke stemmer her ja...
Lamek Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Jeg venter også på coilovers fra han Hvor mye har du betalt han?
bmwe30is Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 var vel under halvparten av prisen ihvertfall, bare så han hadde nok til frakta. har tlf nr til han, så jeg får bare plage han med meldinger og ringe helt til jeg får tilbake pengene, eller til han sender disse coiloversene ( som jeg tviler på han har) ...
NeonMuffler Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 skummelt, lukter svindler her:S kjipt for de som har betalt forskudd isåfall
taxibjørn Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Denne selgeren er en svindler STYR UNNA !!!! Jeg klarte til slutt å få pengene mine tilbakefört . Har navn og tlf nr .både privat og jobb . Hvis andre er blitt lurt . ta gjerne kontakt . slike lurendreiere trengs IKKE her på Forumet !!!! Robert.92 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå