dud3s0n Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 (endret) På tide og lage en tråd nå som det begynner og bli bil igjen:) glemte å ta noe serlig med "før" bilder.. men det får holde. Bytta en 1992 audi s4 i en 1990 e34 535 for ett halvår siden.. Var ikke serlig bra stand noen av bilene.. men ville heller ha e34! + var jo att den hadde godkjent coilover-sett og felger i vognkort. bilen hadde stått på en låve i ca 3 år.. og var i dårlig forfatning.. fuktskader og det som var.. Var etter hvert på vei hjem med bilen og skulle stoppe for og fylle luft(heldigvis) for når jeg skulle kjøre derifra falt hjulet av og reiv med seg skjerm og sideskjørt! viste seg att gjengene i navet hadde blitt dratt rundt.. og dette sa ikke forige eier noe om............ så da ble det noe mer jobb.. hehe og motor sang også på siste verset... Slik så bilen ut da jeg hentet den. tok ikke lang tid før den gromme stylingen ble fjernet, og erstattet med orginal enn så lenge Bilen jeg bytta bort. en liten sjekk.. så ikke bra ut.. hadde blitt kjørt en stund med den oljen sikkert.... motoroljen var som sjokoladepudding.. ene knasten på kvasskammen var slitt ned over 1 mm.. så bytta hele motorn i en jeg hadde på handa. meget frisk motor fra ett bilopphuggeri i sverige.. fått bytta motor kasse og diff Så måtte den jo testes fikk erstattet framskjermen med en i samme farge Så var det og begynne på litt rust.. bakre del av høgre kanal ble byttet.. og det var det meste av rust på bilen heldigvis ! tok sin tid ! men verd arbeidet. bestemte meg og for og bytte alt av foringer, lager og stag ok bremseklosser. powerflex ... skivene var bra, så di fikk bli. og da ble det sandblåst bremser, braketter og fikk fjærbein glassblåst. deretter lakkerte jeg alt. måtte skjere av ringene på fjærbeina, for de satt til de grader... hadde ett grenrør fra s38 liggende... stakk på jobben og skjerte ut m30 flenser med plasma og fikk sveiset de om. så da blir det eksos ette hvert Fikk nye just. ringer så da fikk jeg satt sammen resten. Resultat. blir nåkk nye dempere foran etter hvert også. for de var ikke helt topp de som var der. Ser ut til att det blir kjøp av felger også! ble flott disse! litt mindre profil og dekkstrekk, så er jeg fornøyd! litt valsing med hjemmelaget valse.. Sjekke om bremser og stag holder mål så fikk med noen kompiser ut for og sammenligne! neste operasjon blir vel bakenden! har fått bytta til m5 diff der da. så det viktigeste er i box Har også sendt inn søknad om turbo på bilen for ett par dager siden! sitter spendt og venter på ett postitivt svar!! verd ett forsøk hvertfall Endret Juli 2, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3!
Kristiansan'årn Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 fyy faen åsså!!! skulle vært sånn Facebook "like" knapp her! rått bygg du har her!, digg med masse bra bilder , likte spess den hjemmelaga valseren! skal følger med på arbeidet her, dette er bra gjennomført! keep up the good work! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
NBCustom Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 det er bra du gir den et bedre liv en forrige eier, for han kan umulig ha likt bilen ved å montere sånn fæl styling, grøss! Bilen har blitt bra nå
dud3s0n Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 fyy faen åsså!!! skulle vært sånn Facebook "like" knapp her! rått bygg du har her!, digg med masse bra bilder , likte spess den hjemmelaga valseren!skal følger med på arbeidet her, dette er bra gjennomført! keep up the good work! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 hehe takk for det! begynner å dra seg til nå ja!
dud3s0n Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 det er bra du gir den et bedre liv en forrige eier, for han kan umulig ha likt bilen ved å montere sånn fæl styling, grøss!Bilen har blitt bra nå Hehe, ja den ble ikke fint brukt siste tiden akkurat.. var vel eigere før han igjen som hadde stylet den! var på 2000 tallet da fast and the furious var inn... den hadde faktisk blå neon lys under foran og som jeg rev bort
Kristiansan'årn Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 det er bra du gir den et bedre liv en forrige eier, for han kan umulig ha likt bilen ved å montere sånn fæl styling, grøss!Bilen har blitt bra nå Hehe, ja den ble ikke fint brukt siste tiden akkurat.. var vel eigere før han igjen som hadde stylet den! var på 2000 tallet da fast and the furious var inn... den hadde faktisk blå neon lys under foran og som jeg rev bort Lættis!! blir ny bil snart, vet ikke helt om jeg skal skaffe meg 525 e34 1995 eller en 1990 e34 535... 535n har rullet litt over 200, mens 525, 260, men er meget godt vedligeholdt av eigerene (gammelt par) men er Matt på sidene, 535, er mindre holdt og litt rust i jekkefestene, 525 er så godt som rustfri, men 2 små bulker på koffert lokket, eigeren til 535 virker mindre seriøs.. heller egentlig på 525 siden den er bedre holdt osv, men vet ikke helt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
dud3s0n Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 det er bra du gir den et bedre liv en forrige eier, for han kan umulig ha likt bilen ved å montere sånn fæl styling, grøss!Bilen har blitt bra nå Hehe, ja den ble ikke fint brukt siste tiden akkurat.. var vel eigere før han igjen som hadde stylet den! var på 2000 tallet da fast and the furious var inn... den hadde faktisk blå neon lys under foran og som jeg rev bort Lættis!! blir ny bil snart, vet ikke helt om jeg skal skaffe meg 525 e34 1995 eller en 1990 e34 535... 535n har rullet litt over 200, mens 525, 260, men er meget godt vedligeholdt av eigerene (gammelt par) men er Matt på sidene, 535, er mindre holdt og litt rust i jekkefestene, 525 er så godt som rustfri, men 2 små bulker på koffert lokket, eigeren til 535 virker mindre seriøs.. heller egentlig på 525 siden den er bedre holdt osv, men vet ikke helt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 m50 b25 er jo ikke langt under m30b35! bagasjelokk er jo ingen sak. og mulig du bare kan gi den en skikkeli rubbing, så blir den fin igjen på sidene
Kristiansan'årn Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 langtidsplanen er å Kjøre den ned til polen og mens jeg er på hotell og koser Meg ,blir all inmat bytta til noe kvassere... nåværene eiger vasker bilen regelmessig og polerer den, er pga en tur i vakemaskin dette skjedde er automat men skal bygge den om blir vel 525n Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
dud3s0n Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 langtidsplanen er å Kjøre den ned til polen og mens jeg er på hotell og koser Meg ,blir all inmat bytta til noe kvassere... nåværene eiger vasker bilen regelmessig og polerer den, er pga en tur i vakemaskin dette skjedde er automat men skal bygge den om blir vel 525n Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 fine priser der! så da blir det vel bil
dud3s0n Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Ute og kjørte en tur i dag. hehe. har ikke varmeskjoldet som skal være foran besintanken.. så den sprakk eller noe og begynte å lekke i dag. så da blir det mere arbeid på meg men skal jo ned med bakstillinga uansett, så det går jo fint
dud3s0n Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Har fått gjort litt i dag og.. tatt ned bakstillinga. så nå er det bare og bestille nye deler og begynne og sandblåse og lakke. ned med tanken i morgen å se om jeg får plastsveist den. og tektylert bakenden. har vert noe varme her ja.. som dere ser så har jeg fått bytta bremserør og bensinrør på bilen ligger igjen noe gummi ser jeg. Dekk må man ha
John90 Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Ser meget bra ut dette her! Skal si du får gjort ting! Bra du berget bilen fra jallastyling og blinkende lys
dud3s0n Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Ser meget bra ut dette her! Skal si du får gjort ting! Bra du berget bilen fra jallastyling og blinkende lys Takk for det Ja er ikke helt min stil øysteinolsen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå