dud3s0n Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 skulle hatt meg ett brukbart sprut og om noen har til overs
Morty999 Skrevet Mai 26, 2013 Skrevet Mai 26, 2013 blir nok lett å få plass til pluggkabler og ikke minst bytte plugger nå
dud3s0n Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 blir nok lett å få plass til pluggkabler og ikke minst bytte plugger nå hehe, ikke sant?
zantrix Skrevet Mai 26, 2013 Skrevet Mai 26, 2013 Mmmmm, gogreier blir bra ta her, hiv oss rundt på et par effektive økte så går d so d susa etter!!
joggis Skrevet Mai 26, 2013 Skrevet Mai 26, 2013 blir nok lett å få plass til pluggkabler og ikke minst bytte plugger nå +1 kommer nok til å smelte pluggledningene ganske kjapt, slik som du har plasert turboen nå.
dud3s0n Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 blir nok lett å få plass til pluggkabler og ikke minst bytte plugger nå +1 kommer nok til å smelte pluggledningene ganske kjapt, slik som du har plasert turboen nå. Hører rykter om det ja.. Hehe blir bleie på turboen og so prøve og ordne ett skjold av noe slag Konge! ) sku no ha fixa mett innsug au du:p hehe Ja de må me no få t
dud3s0n Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Skrevet Juni 9, 2013 Stemnig. Bilde fra vi var på treff 18 mai:) Har fått eu godkjent e28n. Så da ble det rett hjem og finne fram senken og felger! Delt turboen og bestilt meg overhalings kit Wastegate på plass Cooler Skulle hatt meg en ny frontplate. Non som har? Fått istykker motorn og bestilt veiv og rådelager. Nye råder er og under vurdering! Stempelringer er og på vei:)
dud3s0n Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Lite som skjer for tiden.. Fått bytta simmeringen i front på e34n og prøvd ut noen 18" m-paralell. Vurderer og godkjenne den og selge. Når det gjelder e28n så har den fått seg skilt og kommet på veien:)
dud3s0n Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Skrevet Juli 29, 2013 Fått eu godkjent 535n. Drevet bare med småpjask for tiden og har blitt en del kjøring i det siste i og med jeg har fått tilbake førerkortet Men har selvfølgelig ikke mye bilder og by på da jeg fant tlf min slik etter jeg var ute en helg... Laga hvertfall vband på orginal eksosen og. Så fikk bytta eksosen på rekordtid når det kom i orden Likte bedre chrome stussene ja Fikk en toerfeil på eu kontrollen, som var for høyt utslipp. Men stakk hjem og kjørte gjennom en oljerens og bytta olje, filter og luftfilter og fikk ned utslippet 1,5 prosent:) En søndagstur til trollstigen på søndag!
dud3s0n Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 veldig strøkent følger med takker! Heilt rått takk fer d:)
dud3s0n Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Leeenge sia det har blitt noen oppdatering her... men har ikke hatt datamaskin og dårlig tid.. Men kan si noe av det som har skjedd, så får det heller komme noen bilder i nermeste framtid. -Bytta bort e28 520'n med en e34 530/540. -skal selge 540 og kjøpe en annen e28. regner med det blir en ny tråd om den da den skal brukes til banebil på sikt. -har fått pulverlakkert innsuget jeg laga, bunnpanne og toppdeksel som blir og finne på en fremtidlig turbo e28. -motorn jeg plukka fra hverandre hører orginalt hjemme 535'n. så den er på vei sammen igjen helt orginal med nye deler rundt om. denne tråden kommer til og dreie seg om 535'n. så kommer det vel en e28 turbotråd etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå