bjornar-a Posted September 14, 2012 Posted September 14, 2012 Keg kjøpte meg en s50 som jeg overhaler, og denne pumpa ligger i en pose. er det noe jeg trenger? motoren skal brukes på bane i en e30. og hvis jeg må bruke den, hva skal den kobles til? jeg ser at den skal kobles til toppen og via noen vakumklokker til denne. men den andre slangen veit jeg ikke hvor kommer fra. ? jeg hadde håpet og slippe og bruke denne.
bjornar-a Posted September 14, 2012 Author Posted September 14, 2012 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ir_pump-2/
oddis Posted September 14, 2012 Posted September 14, 2012 Den trenger du ikke. Er laget for å hjelpe katalysatoren. Bare steng av inngangen til toppen:
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now