Fabiz Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Hei, Selger disse målene da jeg ikke har bruk for dem allikevel. Nye i eske, og i diskret look. IMG_8301 by fabianrosenberg, on Flickr IMG_8302 by fabianrosenberg, on Flickr IMG_8303 by fabianrosenberg, on Flickr IMG_8304 by fabianrosenberg, on Flickr 1200,- Fabian
sexeren Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 1200?? Dette er vell samme type som du får mye billigere. Biltema selger vell samme type? Litt dyrt for meg vertfall. Hvor kommer de fra å følger det med sensorer å alt? Mvh
Fabiz Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Alt følger med. Dette er Autogauge UK, ikke noe Biltema-søppel. Disse er i tillegg vanntette, så kan også brukes i båt. Fabian
sexeren Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Alt følger med. Dette er Autogauge UK, ikke noe Biltema-søppel.Disse er i tillegg vanntette, så kan også brukes i båt. Fabian Tenkte me en gang på autogauge kina produkter som har en tendens til å vise feil verdier. Lykke til med salg Mvh
Fabiz Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Disse har jeg brukt før, og målt opp mot VAS-verktøy. Ingen feil verdier på noen av målerne, annet enn 0.1 Bar +/- på ladetrykksmålerne. Men det er jo ikke det jeg selger. Fabian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå