Bimmerson325 Posted September 15, 2012 Posted September 15, 2012 Hei. jeg har merket at jeg kun får varmluft av varmeanlegge mitt i E36'en. denne har normalt klima, men har fjernet AC radiator siden den var defekt og lakk gass. Probleme er at det bare er varmluft i omløp og da jeg stiller på at luften skal komme mot meg, altså : - Midt i konsoll - over hanskerom - ved siden av ratt mot førerdør. Da høres det ut som det er noe som sperrer luften under dash. og det kommer ingenting ut? Dette er ett lite prosjekt som jeg har holdt på med en stund, gjentsår noen småting som dette. Takker for svar :) Noen som har peiling på hva dette kan fåresake og hva det er? Bilen går greit føler jeg, men ser ikke helt bra ut?? 2 ledninger som er kappet. bare den ene som henger ijenn derr..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now