Jump to content

Kun varmluft fra varmeapp? Bilder!


Recommended Posts

Posted

Hei. jeg har merket at jeg kun får varmluft av varmeanlegge mitt i E36'en. denne har normalt klima, men har fjernet AC radiator siden den var defekt og lakk gass.

Probleme er at det bare er varmluft i omløp og da jeg stiller på at luften skal komme mot meg, altså :

- Midt i konsoll

- over hanskerom

- ved siden av ratt mot førerdør.

Da høres det ut som det er noe som sperrer luften under dash. og det kommer ingenting ut?

Dette er ett lite prosjekt som jeg har holdt på med en stund, gjentsår noen småting :) som dette.

30hskfb.jpg

6ek75f.jpg

5lsxsh.jpg

Takker for svar :):)

Noen som har peiling på hva dette kan fåresake og hva det er? Bilen går greit føler jeg, men ser ikke helt bra ut?? 2 ledninger som er kappet. bare den ene som henger ijenn derr..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...