SuxXx Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Jeg gir bort et e36 coupe baksete i sort stoff, da jeg ikke har e36 lenger. Det er et bitte lite hull i sitte puta, ses på andre bilde. Ellers helt og fint. Det er støvete etter lang lagring, så trenger en vask før bruk. Må hentes i Arendal! sms til 40 22 65 49
SuxXx Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Ingen som vil ha et gratis baksete? kjekt å ha et ekstra hvis noe går galt;-)
Pesslaad Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Kjipt at det står så langt unna :/ Kunne trengt et nytt til min bil, men står alt for langt unna.
SuxXx Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Ja det er litt kjedelig da. Hvor holder du til da?
Pesslaad Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Ganske så langt unna... Bor i Kongsvik(Nordland) og er i Harstad hver dag. Men blir vanskelig å hente den, å blir sikker mye styr med å frakte å?
SuxXx Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 okei:-P ja, blir jo plutselig ikke gratis hvis det skal sendes nei. men men. vet ikke hvor mye frakt kan komme på jeg?
Pesslaad Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Trenger kun i grunn bare sitteputa og kanskje beltene vist de nye beltene jeg har fått tak i er feil. Hadde du klart å finne ut hvor mye det vil koste i frakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå