jensemann23 Posted September 15, 2012 Posted September 15, 2012 bilen ble ombygd i 2008, m50b25 non vanos, går godt. Bremser og understell er fra 325. Diff og girkasse er fra 318. Alt er 1991. Motor gått ca 200.000 (ikke dokumentert). Gi bud. Fanger foran knust, ellers hel bil. Skilter står på, EU ok til april 2013. Nesten ikke kjørt siden siste EUkontroll,venstre nedre bærekule må byttes. Står på Hitra.
jensemann23 Posted September 15, 2012 Author Posted September 15, 2012 Her er bilder, den er ikke så fin uten fanger... viewtopic.php?f=6&t=118635&start=0
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now