Myrvangen Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Da er prosjektet satt igang en del har jeg allerede gjort før jeg fikk lagd tråd men legger ut noen bilder fra gammalt av også Har handla inn en M60B40 V8 fra 540i, komplett med ledningsnett, hjerne, alt av smådeler og girkasse Dette har jeg allerede gjort: * Hellakkert. * Byttet bremser rundt om. * Senk. * Rieger leppe. * Ny eksos hele veien. * Byttet toppakkning +++ på gamle motorn (M20B25) Og diverse småting Slik så bilen ut når jeg kjøpte den. Ferdig pussa før lakkering. Slik ser den ut nå. Nye motorn som skal inn. ... Måtte bruke traktorredskap for å få den i garasjen:) Kommer sikkert en del spørsmål fra meg her etterhvert så håper noen sitter med fin kunnskap om hva som må gjøres her Bilen skal EU godkjennes i starten av oktober så venter til etter det med å bytte motor
Kristiansan'årn Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Gromt!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Myrvangen Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Har noe andre gamle bilder og:) Dette er fra før jeg senka og før jeg fikk montert rieger leppa. Når bilen stod ny på gården. Bilparken E46'n(godbilen) Scania'n(jobb) og e34'n(prosjektet)
joggis Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 gromt med matt svart, men den trenger alvorlig mye senk
Myrvangen Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Skal ikke senkes noe mer enn den er nå, minner om at de fleste bildene her er fra før bilen ble senka i det hele tatt. er heller ikke int i skamsenka bil. skal kunne brukes også
Myrvangen Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Noen her inne som har gjort dette før og eventuelt vet hva som må byttes om noe må byttes og kanskje har noen gode tips eller triks som er nyttige ? :) klør i fingra etter å komme igang. har fått vaska motoren idag så den blir litt penere å jobbe med:)
dud3s0n Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Noen her inne som har gjort dette før og eventuelt vet hva som må byttes om noe må byttes og kanskje har noen gode tips eller triks som er nyttige ? :) klør i fingra etter å komme igang. har fått vaska motoren idag så den blir litt penere å jobbe med:) Antagelig bare mellomaksel, giroverføring og eksos.. mulig du må klippe ledningsnettet og lodde med koblingen fra m50 motorn
Myrvangen Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 sitter M20 i den nå og eksos var jeg forberedt på men det blir jo etter motor er satt inn å testet at alt funker Mener å ha lest at man må bytte styresnekka men er ikke sikker på dette, mellomaksling og giroverføring kan da ikke være så vansklig og oppdrive
dud3s0n Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 sitter M20 i den nå og eksos var jeg forberedt på men det blir jo etter motor er satt inn å testet at alt funker Mener å ha lest at man må bytte styresnekka men er ikke sikker på dette, mellomaksling og giroverføring kan da ikke være så vansklig og oppdrive jeg har maange så du får si fra hvilke lenger du trenger, så kan jeg se
Pedi Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Husk at du må/bør flytte bensinrøra inn til motorrommet...
M|Fjeld Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Dette blir heftig, m60b40 i e34 går godt
Myrvangen Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Går i hvertfall bedre enn M20'n hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå