Jørgen Lie Posted September 15, 2012 Posted September 15, 2012 Vurderer og selge mine MHW-lykter til prefacelift. Jeg kjøpte lyktene i 2010. Da var de nye, og aldri brukt før. Kjørt med de i to sommersesonger, og fremstår som nye. Ingen hakk/striper/riper/sprekker etc. Følger med pæreholdere. Ønsker bud over 3000,- Alle som ønsker å by kan skrive budet her. Sending kan skje via posten, enten i oppkrav mot at kjøper forhåndsbetaler frakt, eller at hele beløpet inkl frakt overføres min konto.
HypeTraxX Posted September 16, 2012 Posted September 16, 2012 De orginale lyktene mine har sprekt opp, så jeg henger meg med her for å følge med!
tommyheimberg Posted September 16, 2012 Posted September 16, 2012 2900 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jørgen Lie Posted October 2, 2012 Author Posted October 2, 2012 Opp én tur til da.. Før de pakkes vekk og legges på lageret.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now