jansverre Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Hei. Problem med bilen hehe. Hanskerommet mitt har alltid vært ekstremt løst, noe jeg har løst ved å alltid ha det låst, litt trist de gangene jeg blir stoppet i kontroll og må stppe hele bilen fr å få frem vognkortet, men plutselig så er det nå blitt umulig å låse det, i tilegg så nekter hanskerommet å låses i låsemekanismen... noen som vet hva jeg kan gjøre for å få orden på dette? er forresten en 320i 1995 modell.. om det har betydning
2000Touring Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Vil anta at noe er løst eller bøyd i forbindelse med lukkemekanismen.
SpiXi Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 det er bare og prøve og skru det av og se hvordan ting fungerer og ta det derifra. kan hende det bare er noen løse skruer det var det på den gamle bmw'en min.
jansverre Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 takk for svar Klarte å få av dekselet å der så jeg selvfølgelig en knekt fjør Så må vel se om jeg finner et nytt slikt deksel et sted.. noen som vet om det er vanskelig å bytte nøkkelhullet eller om det tilfeldigvis kan funke med nøkkelen jeg har fra før kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå