Gå til innhold

Aalgaards E39 528 Touring


aalgaard
 Share

Anbefalte innlegg

Vær snill å post oppdateringer på godkjenningen :) Hvis det går skal jeg heller prøve å godkjenne min. Jeg har også bare hørt at det går med TÜV godkjenning fra laben. Er vel mange som får godkjent ting på papir, så begynner marerittet når visningen kommer. Hehe

Ja stemmer :) krysser fingrene for at det går greit. Skal holde saken oppdatert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å godkjenne kompressor kan du nok bare glemme :) Jeg var i dialog med de lenge ang det på min når jeg hadde kompressor på.

Må ha full syklustest på avgass fra uavhengig lab. Pris ca 100k..

Selv med det i boks så måtte den en svipptur nedom TUV i Tyskland. Og selv etter det er det sjansespill på om det blir godkjent eller ei. Desverre..

Man får bare en "anbefaling" om at den tåler effekten.

 

Skal du godkjenne noe med overlading så er det før 1988 som er enkleste løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hva de mener, men noen som kan måle ALLE avgassene fra eksosen. Ikke kun Co.

Du kan jo evt høre med SSP? De har jo fått godkjent de merkeligste tingene. Feks luft-understell, turbo, kompressor og E39 M5 motor i en E46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok desverre sette dette med kompressor på is for øyeblikket... Når det gjelder avgass og støy, så må den på labtest, og det var ingen plasser i Norge som kunne gjennomføre dette. Som flere har nevnt i tråden. Må til tyskland for å få papirer på dette..

Det jeg prioriterer nå da, blir lakk og nye felger++

Noen som har forslag til felger? :) Vil helst ikke over 20 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Voltec Barracuda. Kan få dem i hvilken farge / mønster du ønsker. Ser veldig smud ut på touring :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er nok ikke helt min smak, men var ikke verst da :) Har sett litt på noen som ligner litt, bare endel breie felger da, er noen Work felger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...