aalgaard Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Som sagt nydelig farge! Og rust på de typiske e34 plassene! hvordan er kanalene og bilen under? Sent from my iPhone using Tapatalk er granitsilber, samme som du hadde sa du? I kanalene er det værst ved jekkfestene foran, der er det kolapsa, men utenom er det ikke så fryktelig gale, men må nok sveises endel for å få det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Kan jeg få kjøpe hengerfestet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 er granitsilber, samme som du hadde sa du? I kanalene er det værst ved jekkfestene foran, der er det kolapsa, men utenom er det ikke så fryktelig gale, men må nok sveises endel for å få det bra Jepp hadde den fargen på både e34'n og e36'n! Jeg eLsker deg fargen Åja Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 7ertzen: vet ikke helt om jeg skal beholde det eller ikke enda Freakshow: fin farge, enig i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Har bestilt diverese småsnacks til e34en, men mangler fortsatt sommerhjul, noen som har forslag om hvilke felger jeg burde investere i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 D58, BBS RS, Throwing Stars f eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 D58 eller throwing stars hvis du kommer over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Bbs rs blir det nok ikke, da det blir litt mye penger på en billig bil Har veldig lyst på throwing stars felger da, rondell er også et alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Slik ser den ut for øyeblikket, skriker etter felger og senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Skriker også etter å få fjerna panser bh'n! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Syntes det blei tøft jeg, men hovedårsaken til panser bh'en er at det er en ganske godt bulk som blir sjult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Haha smak og behag ja uff syns det er fælt jeg xD Sent from my iPhone using Tapatalk aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 2.jpg Her har du et bilde med slike felger jeg snakket om, fant det på google Dette er rezax II. Ikke i handel lenger. Desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Dette er rezax II. Ikke i handel lenger. Desverre.. Synd det.. flotte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Synd det.. flotte felger Veldig synd. Ellers hadde jeg hatt razax II på bilen min istedet. Dette settet gikk for €3600,- mener jeg claus sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå