Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Holy shit for en pris Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Må pent bla opp for customfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Det er sant Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Må lide for skjønnheten ekte varer koster skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 E34 525 er fine greier puss den opp er det manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 E34 525 er fine greier puss den opp er det manuell Er manuell ja blir iallefall at jeg tar litt rust osv, så får jeg se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2014 Har bestilt diverse småsnacks til e34en, som er på vei i posten nå. Så blir det nok til at jeg snart begynner med rustsveisinga på e39en, gleder meg til å få denne fin igjen. blir nok nye felger og diverse andre kjekke ting til denne etterhvert. Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre med bilene for å få de tøffere? Setter pris på innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Da har jeg fått coilivers, og montert ei leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Da var e34 søppel, så det er bare å gi beskjed om du trenger deler var foresten ikke jeg som kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 hvordan skjedde dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Ossen coilovers var det på den?, send meg en pm Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 hvordan skjedde dette da? For stor fart inn i en sving på våt vei, fikk sladde, og havna på et steingjerde Ossen coilovers var det på den?, send meg en pmSent fra min GT-I9300 via TapatalkEr jom coilovers, skal sende pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Oh no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Åh så kjipt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Heldigvis en relativt billig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå