aalgaard Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Hei.Flott bil du har fått deg. Angående mer hk i bilen anbefaler jeg deg og ta kontakt med eirik viste her på forumet,æ. Sent from my U9200 using Tapatalk 2 Takktakk skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Da var felgene med de nye dekka på Men mangler litt vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Noen som har shadowline lister til denne til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Kom litt snø inatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Har gjort litt med bilen i det siste. Det jeg har gjort er å bytte ac-kontrolleren og koppholdere, har også fått ny spiller. Bytta ut orginal høytalerene fremme, så nå er det klarere lyd. Bytta litt i forstillingen også, har bytta styrekule HSF og nedre bærearm begge sider foran, så nå ble den litt fastere. Var litt slark. Har også akkurat fått byttet bremsebånd til håndbremsen, og venter på nye skiver og klosser bak, som kommer i posten i nermeste fremtid. Mangler bare å få orden på abs problemet, så blir det eu-kontroll. Når jeg har fått den eu-godkjent, så blir felger og senk prioritert. Noen som har noe til meg? Ny spiller, ac-kontroller og koppholder Har hatt litt problem med at vindu på bakluka ikke har fungert. Tok da av trekket, for å se om jeg ble klokere, tror at det er microbryteren, men har ikke målt enda Bytting av høytalere Ny vs. gammel høytaler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Kremt* hvorfor bytta du bærearmer sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Kremt* hvorfor bytta du bærearmer sa du? Den ene ble byttet pga. slitt foring. Dette grunnen til den andre ble byttet... Hadde litt uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Da har jeg handlet nye felger. Det ble GS Hypertrack felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Blir bra dette Erlend! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Blir bra dette Erlend! Satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Lakkert listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 viewtopic.php?f=14&t=236365 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Lakkert listene? Nei... dysa på sprayboksen va heilt elendige. nesten bare ei stråla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=236365 Det er en annen type en det jeg har. Men har sendt Abs hjernen til Innosund i Sverige for reprasjon. Så satse på det blir gudd ittepå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Har nylig skiftet abs hjernern nå. Etter dette fungerte alt av speedometer, forbruksmåler, cruisekontroll osv. Men den lyste forsatt på abs lampen, så jeg tok en kjapp diagnose, og fant ut at abs sensor vsf er gåen, så den er bestill, og blir byttet så kjapt jeg får den. Lista på bakluka har nå blitt lakert i bilens farge, og dekk til sommerfelgene er bestilt. Etter dette blir det nok coilovers, som er største prioritet Lakkert list. Et par stemningsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå