sexeren Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Kontakt meg for coilovers så får vi til en bra pris Hvilket sett er det snakk om?
vito Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 takk.de er bytta kammer,smidde stempler,så bytter jeg toppakning,datasprut er vel like greit.
sexeren Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 takk.de er bytta kammer,smidde stempler,så bytter jeg toppakning,datasprut er vel like greit. Ja da kan du jo bytte til en tykkere topp pakning så du senker kompen litt. Lønner seg viss du skal kjøre høyt overtrykk. Å få mappet det bra me datasprut
sexeren Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Nå er stødgørdelen komt så nå kan jeg begynne å få sammen motoren snart. Er litt usikker på hvordan dette gjøres. Noen som har montert en sånn her inne på m50? Hørte at enten på e34 eller e36 må det litt modding av oljepumpe for å få den på plass. Blir det brukt 2 bunnpanne pakninger? eller pakningsstoff på øvre flaten? Er også noen tykke skiver som følgte med som vist på bildet nedenfor. Hva eller hvor skal disse være? Er det mellomstykke mellom plate å veiv? Takk viss noen har noen innspill
sexeren Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Nå er stødgørdelen komt så nå kan jeg begynne å få sammen motoren snart.Er litt usikker på hvordan dette gjøres. Noen som har montert en sånn her inne på m50? Hørte at enten på e34 eller e36 må det litt modding av oljepumpe for å få den på plass. Blir det brukt 2 bunnpanne pakninger? eller pakningsstoff på øvre flaten? Er også noen tykke skiver som følgte med som vist på bildet nedenfor. Hva eller hvor skal disse være? Er det mellomstykke mellom plate å veiv? Takk viss noen har noen innspill [ Bilde ]
Oberland Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Har ikke gjort dette på M50 før, men på M30. De tykke skivene skal vel ligge mellom lageroverfallet og stødgørdelen:) Men det er jo bare å skru stødgørdelen dit den skal, så ser du hvordan oljepumpa passer.. Jeg måtte slipe litt i huset på pumpa. Du ser bilder i prosjekttråden min:) Bra prosjekt forresten! Stå på
sexeren Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Takk for svar, ja jeg skrur det på så ser jeg Fet den 635'en din forresten!
Oberland Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Takker for det:) Hadde brukt M50 visst jeg skulle gjort det opp igjen..
sexeren Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 Takker for det:) Hadde brukt M50 visst jeg skulle gjort det opp igjen.. Ja, synes personlig dette er en av de beste motorene. Utenom s-motorene da, de er jo i en helt annen klasse. Blir vell s54 viss jeg skal byge turbo igjen
HypeTraxX Skrevet November 9, 2012 Skrevet November 9, 2012 Skikkelig familiebil det her! Hehe Blir spennende å følge med videre!
sexeren Skrevet November 9, 2012 Forfatter Skrevet November 9, 2012 Skikkelig familiebil det her! Hehe Blir spennende å følge med videre! Hehe ja ikke sant Blir snart satt sammen motorblokk med vektjusterte stempler å råder å avbalansert veivparti. Så kommer resten rett etterpå
freedrik Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Hvilken motor kommer veiven fra? Passer den rett i?
sexeren Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Hvilken motor kommer veiven fra? Passer den rett i? Den passer ja.. Er veiven fra m54b30. 89.6mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå