Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ut for en kompis som er på jakt etter en E34 525,530 eller 540 Sedan. Alt av interesse har jeg inntrykk av. Tror Touring kan funke, men da bør den ha litt mer enn det mest basice utstyret.

Men uansett, skrik ut!

Skrevet
Legger ut for en kompis som er på jakt etter en E34 525,530 eller 540 Sedan. Alt av interesse har jeg inntrykk av. Tror Touring kan funke, men da bør den ha litt mer enn det mest basice utstyret.

Men uansett, skrik ut!

Har en e34 525 tdst altså touring er ikke masse utstyr men er da el vindu takluke cruise controll, akk hatt på eu godkjenning å følger med mangel lapp denne lappen fikses på en helg:)

Skrevet

Hva vil han betale for en original norsk solgt 93mod 540i da?

Sjekk tråden min!

286 000km

Det meste av slite deler er snart bytta, inkludert alt av bremser, alle støtdempere og det meste i forstillinga!

Noe rart med girboksen, hender den går i nød modus når den girer fra 3. Til 2.!!

Men ikke når man girer manuelt.

Eu ok til mars 2013

Skrevet

D er litt under dører og bakluke, ser ut som det er gjort ett forsøk på å fixe det for en stund siden med dårlig resultat...

Baksetet er heller ikke så pent lengre da det er en sømm som har gått opp! Men jeg ser det florerer av brukt skinn interiør til E34 men det er jo langt fra der jeg bor, dukker det opp noe i nærheten kjøper jeg et!!

problemet er vel girboksen, men så lenge man girer ned til 2. gir manuelt funker den helt fint, det er heller ingen sluring på den, kanskje er det bare en justering ??!! Vet ikke!

Tror ikke jeg selger den under 50 000,- nei

Skrevet

Jeg har en Calypsorød 525ia, trenger oljeskift på gearkasse, mulig noe mere stell, da den ruser seg opp litt på lavt gear. Noe rust på ene framskjermen, men ingen rust under som gjør noe. Sveiset 3 av jekkfestene etter forrige EU, før etterkontroll. Godkjent og i jevnlig bruk av voksen dame. Km 266 k, men speedometer sluttet å virke for et par mndr siden så vet ikke helt nøyaktig. Ikke gått mye mere da jeg har flere biler og denne er sparsommelig brukt.

4 x el-vinduer, manuell takluke, manuelt sport skinninteriør med vanlig slitasje på sidestøtten på førersetet.

Pris ca 12 k ?

• 2 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

Denne er igjen aktuell. Jeg er på jakt etter en Z4 og selger antagelig samtidig E39`en. Men vil trenge en stasjonsvogn som er billig og grei å holde i gang.

Derfor interessert i en E34, 525 eller høyere på modellstigen. Touring. Helst sølv, men alt av interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...