bmwtussan Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Er nydelig med den fargen som er nå. Får senket den, og får på feite felger og frontspoileren. "Kanskje lakket helt ned rundt bilen" Så blir den råååfin.
bedmund Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Er nydelig med den fargen som er nå. Får senket den, og får på feite felger og frontspoileren. "Kanskje lakket helt ned rundt bilen" Så blir den råååfin. +1!!!!!
rolfi Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Regner med du flesker til med en Becker Mexico? http://www.ebay.de/itm/Original-Autorad ... 35c039f6ba http://www.ebay.de/itm/Original-Autorad ... 337cb42630 Interiøret ble bra! Det ser bilen ut til å være også egentlig. Gleder meg til å se den med BBS-front
raynik Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Da er faktisk bilen lagt ut for salg her på bimmers... men fremdeles så er dette under vurdering. Har litt lyst å fikse denne selv, men har innsett at tiden kansje ikke strekker til for alle mine prosjekter.
raynik Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Fikk faktisk gjort litt i dag, egentlig ikke rettet på E12en men måtte prøve felgene og prøvemontere BBS fronten i samme slengen.. Fikk polert opp felgene til E23en... litt brede til E12en..hehe Prøvemontert BBS fronten..litt lakk og senk nå så.....
raynik Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2012 Bilen kledde veldig godt BBS fronten.. har hatt bilen ute grunnet shining i garasjen... planen er å få den inn igjen i morgen.... noen som vet hvordan det er å senke bilen når det er nivåregulering på den? Uten å fjerne dette da..har lyst å kutte litt fjærer vertfall foran... bare for å se stuket.hehe hvor mange ringer bør jeg evt kutte? Verderer å få lagt på gul film på hovedlysene når jeg reiser på jobb snart, har en kompis som ville prøve ut 3M gul folie.. noen som har erfaringer?
raynik Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Har ikkje gjort så mye med bilen egentlig....bilen ble nedprioritert når jeg kjøpte en meget pen E34 525. Har planer om å få gjort litt, men ser ikke ut som tiden strekker til. Litt stemningsbilde tatt i dag, tidsriktig trebåt på slep..
raynik Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Skrevet Juni 9, 2013 Har i en stund nå prøvd å selge for å berge bilen fra å bli vinterbil her hos meg... men ser ut som den er tungsolgt, så sjangsene for at dette blir årets vinterdoning er rimelig stor.. tok litt bilder for en stund tilbake.. er egentlig litt glad jeg ikke har solgt enda, men gar lagt den ut igjen...nå vurderes den kun solgt
raynik Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Bilen ligger enda til salg.....menga intereserte men hjelper lite.. bilen er lagt ut for latterlige 10000 uten alle nye deler og rustfrie dører i samme farge. Men sjangsen for at denne blir plassert i garasjen igjen i vinter er rimelig stor...
raynik Skrevet Oktober 29, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2013 Bilen er nå solgt, ny eier kjørte fra meg og til Bergen uten problemer.. 1600km!! bilen blir vel snart å se på veien i Bergens området tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå