540I-Bimmerman Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Hva med 8000? Avstand er ett problem da..
540I-Bimmerman Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Opp. Går for 10,000,- Har omsider fått ordnet meg med ny jobb, så da har jeg kanskje muligheten til å kunne kjøpe disse, har griselyst på dem.. Men finnes det noen enkel fraktemåte?.. Jeg bor på østlandet (Larvik i Vestfold)
540I-Bimmerman Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 Posten er nok enkleste måten. Har du planer om å dra nedover til østlandet en gang nærmere våren? Hadde du hatt mulighet for å tatt de med ett stykke på veien, kunne jeg kjørt noen timer for å møtt deg evt..Men helt opp til deg er det ca 12-13.timer kjøring fra meg vettu.. Det blir jo noe langt da å kjøre for å hente noen hjul bare. Frakt for sett med hjul koster visst ca 1400,-kr
Kristian Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 Jeg skal nok noen turer østover ja, men hvordan det passer seg med frakt og salg av felger er jeg usikker på. Om du forhåndsbetaler de, så jeg får ordnet med nye hjul, så tar jeg de med. Senest i mai, men mulig det blir en tur februar/mars ned til jevnaker.
Anbefalte innlegg