gkw89 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 hvordan er det å bygge om en E92 m3 f eks til e85?? hva burde man gjøre med en så ny bil? bare dyser? re-map hjerne? ikke en shit? jeg innbiller meg at e85 ikke spiser opp bensinslanger osv som jeg har hørt flere steder, men i stedenfor kanskje spiser likt som bensin... jeg vet ikke! hva mener folket om e85 konv... og om e85 spiser så mye som ryktet sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Når man kjører på E85 trenger motor ca 30 % mer fuel enn ved bensin, så ja noe må gjøres der. Hos meg har ikke E85 hvert noe problem med tanke på at den "spiser" slanger. Men den ser ut til å tørke ut slangene, tipper de holder i 3-4 år. Samme problem er det med noen bensinpumper, de tåler ikke E85 så godt. Det produserer også en hel den kondens, så hyppige oljeskift er lurt. I tilegg så lukter den myyye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå