GeirAndre Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 aha, forklar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Stålblokk kontra alublokk men da snakker vi høye effekt tall tipper jeg Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 I første innlegg skriver du skal gjøre små ting. En lett modifisering er bolt on kompressor på både m50/m52 da man verken trenger å åpne motor samt relativ høyt effekt uttak uten masse oppgraderinger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 I første innlegg skriver du skal gjøre små ting. En lett modifisering er bolt on kompressor på både m50/m52 da man verken trenger å åpne motor samt relativ høyt effekt uttak uten masse oppgraderinger:) har hatt overladda m50 så vet det er enkelt.. men motoren skall brukes i motorsport å er ikke tilatt med oveladding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 ah skjønner. Da ville jeg anbefalt m60b40 motor. hel aluminium motor med masse krutt kontra samme vekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 ah skjønner. Da ville jeg anbefalt m60b40 motor. hel aluminium motor med masse krutt kontra samme vekt! å siden kostnad spille en stor rålle her behold eg bare den motoren eg har.. såg du d va spurt nå plass nå m60 motor eller overladding.... hadde folk klart å svare på d trådstartere spør etter hadde d vert mye mere interesangt å lese på detta forumet... i 95% av trådene her inne der noen spørr etter na trim til nå så får man enten til svar kjøp turbo, eller drit i å trimme den kjøp en s motor.... har dok ikke nå info om temaet man spør om så hold kjeft......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 selvfølgelig... folk skal alltid tvi holde på det dem har for det er jo selvfølgelig best! Lykke til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 er vel lov å komme med tips vel? sto ikke noe om at overlading var forbudt å nevne Bilcross er like mye motorsport som råning eller er kanskje rcn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 ah skjønner. Da ville jeg anbefalt m60b40 motor. hel aluminium motor med masse krutt kontra samme vekt! å siden kostnad spille en stor rålle her behold eg bare den motoren eg har.. såg du d va spurt nå plass nå m60 motor eller overladding.... hadde folk klart å svare på d trådstartere spør etter hadde d vert mye mere interesangt å lese på detta forumet... i 95% av trådene her inne der noen spørr etter na trim til nå så får man enten til svar kjøp turbo, eller drit i å trimme den kjøp en s motor.... har dok ikke nå info om temaet man spør om så hold kjeft......... kjøp deg m42b18 lett og liten motor. så er den billigere enn b25 så du sparer faktisk penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå