Gå til innhold

m50b25 stroker eller lett modda m52b28?

bmwe34t
 Share

Anbefalte innlegg

I første innlegg skriver du skal gjøre små ting.

En lett modifisering er bolt on kompressor på både m50/m52 da man verken trenger å åpne motor samt relativ høyt effekt uttak uten masse oppgraderinger:)

har hatt overladda m50 så vet det er enkelt..

men motoren skall brukes i motorsport å er ikke tilatt med oveladding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah skjønner. Da ville jeg anbefalt m60b40 motor. hel aluminium motor med masse krutt kontra samme vekt!

å siden kostnad spille en stor rålle her behold eg bare den motoren eg har..

såg du d va spurt nå plass nå m60 motor eller overladding.... hadde folk klart å svare på d trådstartere spør etter hadde d vert mye mere interesangt å lese på detta forumet...

i 95% av trådene her inne der noen spørr etter na trim til nå så får man enten til svar kjøp turbo, eller drit i å trimme den kjøp en s motor....

har dok ikke nå info om temaet man spør om så hold kjeft.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah skjønner. Da ville jeg anbefalt m60b40 motor. hel aluminium motor med masse krutt kontra samme vekt!

å siden kostnad spille en stor rålle her behold eg bare den motoren eg har..

såg du d va spurt nå plass nå m60 motor eller overladding.... hadde folk klart å svare på d trådstartere spør etter hadde d vert mye mere interesangt å lese på detta forumet...

i 95% av trådene her inne der noen spørr etter na trim til nå så får man enten til svar kjøp turbo, eller drit i å trimme den kjøp en s motor....

har dok ikke nå info om temaet man spør om så hold kjeft.........

kjøp deg m42b18 lett og liten motor. så er den billigere enn b25 så du sparer faktisk penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...