Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fikk modulen til Autofold speil i går også, så nå er det ikke mye som mangler før alle puslespillbrikkene er på plass ;) da gjenstår det bare å pusle! :D

Koble opp, også må du lage en video av det til meg 8) Og hvordan er kopi speilene kontra originale? :)

Skrevet

Lurer på hvordan du har fått bliklysene til og lyse sammen med parklys (angeleyes) Hvordan har du programert det? Har Facelift e39 jeg nå, så er vell lettere på den? :)

Skrevet

Skal gå å kode det på min å, men har ikke kommet så langt, så foreløpig har jeg en modul som du kobler til, og styrer dette. Hør med noen som kan kode bmw, så får de nok lagt inn US blink ;)

Skrevet
Hvordan er kopi speilene kontra originale? :)

Glemte det såklart i går også! men skal fyre opp m5'n i dag, så sjekker samtidig da ;)

Skrevet

Fikk siste del til speilene i dag, sakene passer sammen, så da blir det autofold snart! ;)

20130205_195037.jpg

Venstre speil koblet i bryterpanelet til førerdøra

20130205_195047.jpg

Høyre speil koblet i nye modulen til passasjerdøra

20130205_195106.jpg

Litt sammenlikning med org M5-speil

20130205_202157.jpg

20130205_202215.jpg

Skrevet

Nei, ser kanskke sånn ut, men er samme størrelse og alt:) de er så godt som identiske, og med originale kontakter:) plug'n'play:D

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Skrevet

Har ikke koblet det opp enda, men man bytter bare modulen med den gamle, og bryterpanelet med det gamle, så skal det funke ;)

Skrevet

Hehe :P glemte å ta bilde av det, men fangerne ligger innenfor m5'n, klare til montering samtidig ;) blir coilovers, felger, fangere, speil, spoiler, leppe, eksos og folie på en og samme gang, så blir mye å gjøre når snøen forsvinner! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...