stoner Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 noen som vet hvordan jeg kan demontere bakfangeren på min E46? er en 02 mod med mtec2 fanger.. bilen skal inn til lakering fredag så tenkte jeg at jeg kunne spare noen penger på å demontere bakfangeren selv.. setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Om du søker litt på google, kanskje bruker DIY (Do it yourself) som søkeord sammen med bakfanger M-tech E46, så tenker jeg du kan finne noe som hjelper deg Gjerne på engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_P Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 hei det er 1 klips på være side og det letteste er og løsne fangerdemperene si sitter i vangen på innsiden i bagasjen med tre muttere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=358017 DIY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 perfekt! takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Null problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå