Gå til innhold

E30 M3 1989 selges


turbo1991
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer nå å selge min E30 M3. Bilen kjøpte jeg i fjor høst og har i løpet av vinteren og våren påkostet bilen veldig mye og bilen ser nå veldig bra ut :) Har en lang liste for hva jeg har gjort som dere kan se lenger ned her....

Bilen er en orginal M3 1989 modell, bilen har vel alt utstyret man kunne få på disse bilene (skinn innvendig, cruisecontrol, lys i speilet innvendig,varme i seter, vipperuter bak og bryter (K - N - S) for understellet osv) Bilen har nå godt 186 000 km og har akkurat vært inne på trykksjekk og der fikk jeg fikk beskjed om at det stod perfekt til med motoren :D Bilen ble EU godkjent i fjor (november) med 0 - feil, glei rett igjennom :D Innvendig er bilen også veldig strøken, det meste er byttet ut (har ikke bilder innvendig, men det skal jeg få ordna) Bilen har montert elektrisk vifte, så denne slår man på innvendig i bilen med en bryter

Noe av det som er gjort, sikkert glemt noe men.....

- Evo leppe med carbon leppe

- Carbon inntak i frontfangeren

- Mørke blinklysglass foran

- Sorte DE lykter

- Mangla alle 4 dekslene i fangeren så disse ble kjøpt nye og lakkert

- Carbon luftinntak i fangeren istedenfor tåkelys

- Chrome nyrer

- Carbon emblemer på panser og bakluke

- Opplakert vindusviskere og rille dekslene mellom panseret og frontruta

- Proff soting hele veien fram

- Carbon DTM speil

- Strøkent sort skinninteriør (nyopptrukkede stoler, baksete og dørtrekk)

- Nytt M - tech 2 ratt

- Ny girkule og mansjett

- Nye matter i coupen og i bagasjerommet

- Nye "lommer" på dørtrekke + masse annet nytt inni bilen (100 % inni)

- Nytt vindu på førerdøra + list og gummipakning

- Polert tårnstag + MANGE timer med gnukking og vasking i motorrom slik at det skulle bli reint og pent

- Proff lakert innsug og toppdeksel

- Mørke sideblinklys

- "BMW MOTORSPORT" dørhåntaker

- Nye dempere og HR fjærer

- Startech baklamper

- Eisenmann effektanlegg hele veien med race katalysator

- Sport Evo vinge med carbon flipp

- Alle høytalere i bilen er kjøpt nye, også kjøpt nye orginale BMW diskanter som sitter i dørene

- Sub og forsterker er kjøpt, men ikke montert

- I påsken kjøpte jeg Work felgene som S:M:G her på forumet hadde, felgene ble for store på bilen og skal nå selges hvis noen skulle være interisert i dem (8.5 et 20 og 10 et 10 / 18 tom)

- Kjøpte derfor strøkne OZ Futura for en drøy uke siden av E28fredrik her på forumet. 8.5 og 9.5 / 17 med lavt innpress. Polerte kanter med gullbolter og senter lakert i en VW gråfarge

Har også noen rondell felger i 17 tom, så her kan man velge litt hva man vil ha med bilen....

Bilen VURDERES bare solgt, jeg er absolutt ikke i noe økonomisk krise..... Selges bare hvis jeg får en god pris.... Grunnen til at jeg vurderer å selge kommer av at jeg er student, og kommer til å være det 2 år til framover og jeg mener at denne bilen fortjener noe bedre enn som så... Derfor kan jeg også være interisert i innbytte, egentlig interisert i alt mulig som er verdt å ha, men ikke noe gamle mormor sin nissan primera osv.... E60, e92 osv kan være interesant :)

For mer informasjon ta kontakt på PM eller tlf nummer 48197829

Alle bildene er med utstillingsskilt, men bilen er registrert :)

Som man sier, bilder sier mer en 1000 ord

jbg1vzsbpxvdv0ttbjq1.jpg

g3sz8fekqbuoq3jnzco8.jpg

yix6smpdyv86udk1hfje.jpg

16t71f386orrl6wso0rj.jpg

hgk7734jnz7f3wyb47dv.jpg

zdr5yvaungafxuw502gg.jpg

763nkm5tkmbpjxfaj52w.jpg

gdauozqt0yl6uqsgln1l.jpg

cojeqp9kj7i04r7zpu52.jpg

xk40fntb3onype09103a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...