Tare Jansen Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Det må vel være flere her på forumet som mener dette er den desidert feteste bilen BMW har laget;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Som ganske ny "BMW-mann", må jeg si at jeg ikke har sett denne før. Men dette er så absolutt noe av det vakreste jeg har sett av bildesign uavhengig av fabrikant.. Denne ga meg et "Må-ha" begjær.. Var rett inn på Finn.no for å titte.. Fant to til salgs, de så dog ikke så flotte ut som denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Den er rett og slett nydelig, ble laget fra 68 til 75 som forgjengeren til den "gamle" 6-serien. Jeg ser etter en selv, dog på tyske sider. Vil ha en 68 eller 69 mod, med strøkent interiør, og uten rust. Ikke lett å finne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Virkelig pen! Men, som du sier, det er vel ikke lett å finne en som man ønsker.. Dette hadde vært den ultimate cruiser slik jeg ser det.. En klassisk GT-bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 BMWs desidert råeste bil, ingentingkommer i nærheten utenom BMW m1! Hatt min i 11-12 år nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Bilder, NBCustom? Dette er nydelige biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Bilder, NBCustom? Dette er nydelige biler.. Har ikke noe bra bilder egentlig pga sitter originale fjærer på pga visning, lenge til det skjer noe med den uansett, for skal prioritere de andre bilene først, og har overtatt gården osv nå, samtidig som jeg studerer og bor langt hjemmefra, så har nok å holde på med.. Men det er en 69' weber-frisert 3.0l med div csl-optikk og relativt bra stand, men skal bygge den opp helt etter egen plan i framtida, og vil ikke legge ut bilder eller bruke noe jeg ikke er helt fornøyd med:) Men mulig den dukker opp i bakgrunnen i en eller annen filmsammenheng med tida, hvem veit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 står en e9 borti gata her, stått i hele sommer. er til salgs tror jeg. en brun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Hvordan tilstand er den borti gata i da? Hadde vært noe å gjøre i vinter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 NBCustom, du må jo prioritere e9'n. Hvor mange strøkene slike finnes det egentlig her i landet? Jeg har aldri sett en på skilt i norge;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Veldig fin bil ja! Har sett en i Bodø ved flere anledninger. Tror det er en gammel mann som eier den og den ser utrolig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 har sett 2 stk tror jeg, men det er definitivt det lekreste som finnes av bildesign! det er helt rått!! den ligger på top 5-lista over må-ha-en-gang-i-tiden-biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Er en med skiltermher i bygda. Nydelige biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Det er en eldre mann som har en slik her i bygda også. Her er den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Ser ut til at det finnes mange fler på veien en det jeg trodde;) Å det blir vel snart en til om jeg kjenner meg selv rett:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå