babjorn Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Har snakket me verkstedet nå, di kan ikke gi meg ny skjerm, men di sku lakke den om igjen. Tok kontakt med takstmanne ista, han synst alt høres helt rart ut så han sitter sikkert i telefon me di nå! Så satser på at alt ordner seg! I skrivende stund så ringte takstmann meg opp, han hadde snakket med verkstedet så di sku få tak i ny skjerm hos GS! Må si det er herlig å høre at sånne saker ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Har snakket me verkstedet nå, di kan ikke gi meg ny skjerm, men di sku lakke den om igjen. Tok kontakt med takstmanne ista, han synst alt høres helt rart ut så han sitter sikkert i telefon me di nå! Så satser på at alt ordner seg! I skrivende stund så ringte takstmann meg opp, han hadde snakket med verkstedet så di sku få tak i ny skjerm hos GS! Må si det er herlig å høre at sånne saker ordner seg Hjelper tydligvis å stå på sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Ja, i slike saker skal man bare stå på sitt! Man har krav på å få tilbake bilen i den stand den var i før skaden.. Glad det ordner seg nå, krysser fingrene for ett bra resultat gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå