Andii2k7 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Hei ! vurderer å selge motoren jeg hadde planer om å sette i min bil pga kjøp av ny bil. det er en M106 3,4 med; - getrag 260 kasse - 4 pucka sinter clutch - helt nytt toppmontert grenerør fra PPF - helt ny 50mm HKS Wastegate - Helt ny Precision 6566 Turbo ( god for 700hk ) - Coopering pakning - ARP Studs i toppen ++ NY INFO : motor har gått 3-4 treff etter bytte av lager i bunndel. motor i god stand og er komplett med ledningsnett og hjerne osv. ser helst at den blir evt hentet på henger da dette er litt mye å sende ! bud rundt 25000 blir vurdert .. syns det er en rimelig pris pga mye nye deler ! flere bilder kommer senere da jeg ikke har tid nå som jeg er i oslo på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 selge kun turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 selge kun turbo? desverre .. prøver å selge komplett først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 det er også lov til å komme med bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Følger det med noe sprut her? Denne hadde gjort seg i e30'n gitt. EDIT: Leste det nå;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Følger det med noe sprut her? Denne hadde gjort seg i e30'n gitt.EDIT: Leste det nå;P Ja du bor jo i Ålesund også du ! ikke lange veien da Her følger ikke med sprut Desverre, hjerna er chippet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Lyst på grenrør, turbo og wastegate jeg^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Lyst på grenrør, turbo og wastegate jeg^^, hehe, som sagt så skal jeg heller prøve å selge den komplett til noen som er på utkikk etter komplett oppsett til bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Ingen som vill bygge seg sint m106 i bil i vinter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Som flere andre er jeg intresert i å kjøpe bare turboen! bor utpå vigra så bare si ifra om du vill selge den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Så tar jeg grenrøret og wastegate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Heheh, vill selge komplett .. Vill ikke sitte igjenn med en motor uten kjøper fordi turbo, wg og grenerør mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torfinn91 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Du kan få orginalturbo, wg og grenrør i bytte^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Du kan få orginalturbo, wg og grenrør i bytte^^, jeg har det liggende som også følger med denne motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå