cato'n Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 takk for det combatkit.. men fikk en del mer hester ja Fikk du mer hester når du hev på combatkit på sierraen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Leste du tråden om bilen vår eller salgstråden for splitterene? Jeg har std preface front på bilen min, og kan derfor ikke bruke splitterene da de er til m-tech fronten. Trykk rett på linja i signaturen min under her hvor det står splittere til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 takk for det combatkit.. men fikk en del mer hester ja Fikk du mer hester når du hev på combatkit på sierraen din? det er bra. ja fikk 5hk på glassfiber del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Då er nye performance stripes på vei i posten. For eg gikk på en smell på når eg skulle montere den på døren, den røk jaja enda en 1000 lapp i striper Så er det bestilt toning på siderutene forran Så fredag, kommer siste resten av stripen på, og toning av rutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Rutene er blitt tonet Fikk ikke stripen på fredag, så det kommer bilde når den er på Har skiftet litt deler på min far sin 525 også. trengte litt diverse deler Termostat. Egr. Hovedlykter. Tåkelys. Motor deksel under. Tok ikke bilde etter delene var montert. for bilen er jo umulig å holde rein i dette været vi har i Bergen, så får ta en vask av den før eg tar ett bilde med nye deler på, kom seg grådigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Denne må jeg følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Enig der! Sykt mye de stripene koster, 1000 per side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 koster ca 1000 kr for ett sett høyre og venstre. Synd att eg måtte kjøpe 2 sett Men men sånn går det når eg prøver på ting eg ikke har greie på. Men fikk gutta på proffreklame til og legge de på, og då gikk det som en lek, for de hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Det er noen dyre klistremerker Ja, de kan nok jobben sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Då har eg vert og handlet coilovers i dag. Blir montering i morgen etter eg har hentet bilen på sandven med ny cupevifte, og nye spylerdyser som varmen fungerer i. Kanon med garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Då var coilovers montert, ikke helt fornøyd med høyden bak. Men håper den siger litt, er på maks senk bak. Forran kan eg justere ca 1,5cm ned til, men tror den blir i den høyden. Størrelsen på felgene blir i allefall 18", no står det 17" på Siderutene er også blitt tonet. Skitten bil stemmer. Men det er ca 3km. siden eg vasket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Pen 1´er! Synes ikke den trenger så veldig mye mer bak, men litt til kanskje 1 cm til hadde hjulpet. Ser bra ut med aggresivt stuk hvor den er litt lavere i front enn bak. Sett deg ut noen felger enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Takk. Ja felger er bilde av på side 3, men sliter med å finne de i 5x120 så får google litt. Men bare og komme med forslag. Og velge felger er ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Hva med Advan RS? Evt VMR 701. Tror det ville kledd 1´ern bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå