Androctonus Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 SOLGT! Hei! Selger et sett med 18x8,5" og 18x9,5" Hartge Classic replika felger. Disse kjøpte jeg med JakobM5 bare for noen uker tilbake, med helt nye Kumho Ecsta ku31 dekk. Jeg har vært en tur retur Molde til Tr.heim med de og ellers normal hverdags kjøring frem og tilbake fra jobb. Alle felgene er fine, og er ikke kantkjørte. Selger disse til 6000kr, kan også sendes mot betaling. Tar også imot bud, men ingen skambud! Penger går til oppussing av Style 95 felger! Hele bilen: Høyre fram felg: Høyre bak felg: Venstre fram felg: Venstre fram felg, pitteliten steinsprut: Venstre bak felg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Bytte i 20" BBS LM ifra GS ? splitternytt for 1 uke siden imorgen PM meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Sorry, selger disse i fordel til å pusse opp orginale 19" E70 felger. Så kun rent salg, og 20" blir uansett for stort for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Bud på 5000kr notert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Jeg skrev "5000 ?" det er ikke ett bud, men en sum og spørsmål om du ville godtatt det Først vil jeg se bilder også vil jeg vurdere å legge inn ett bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Fikk ikke tid i går, var ikke hjemme før sent. men tar en felg vask i dag, og tar bilder Og ja, det har vært en kompis som har bydd 5000 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Nå med bilder! Løp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Opp og frem igjen! Alle bud vurderes, men ingen skambud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Er disse solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Sender deg en PM i morgen, er en fra Kristiansand som var interessert. Men han måtte sjekke ang frakt, da han muligens kjente noen i nærområdet som kunne frakte for han. Men om han ikke gir noe lyd fra seg i morgen, er de fortsatt til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå