eXyleNe Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Hei! har problemer med at den kommer vann i gulvteppet i e46'en min. ser at det av og til er renninger ned langs pakningen og inn på plast lista over kanalen. Noken som veit kor eg kan få kjøpt nye pakininger? det er snakk om dei som står i dør opningen, ikkje dei som er limt på døra. mvh kjell inge
Rune Teien Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 koed .gs ,schmiedmann .evt nermeste bmw forhandler .
eXyleNe Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Eg fant på gs til slutt, men takk for hjelpa
2000Touring Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Vi sletter vel strengt tatt ikke tråder selv om du har funnet ut av problemet. Poenget er at tråder baåde kan hjelpe deg - og andre...
Odd-M Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Du er helt sikker på at vannet kommer inn gjennom dørpakningen? I de fleste tilfeller skyldes dette at fuktsperren bak dørtrekket ikke er tett i nedkant. Du må av med dørtrekket for å se dette.
JonasFB Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Har akkurat samme problem som deg. Det er mest sannsynelig fuktsperra. Ta hageslangen og spyl på vinduet. Åpne døra og se om det ligger vann på lista. Er det vann der og fuktig under dørtrekket er det funktsperra. Herifra kommer også vannet i fotbrønnen om det regner kraftig. Skal fikse det selv i helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå