stianøverland Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Håper på at prosjektet blir tatt godt imot til tross for at det ikke er en BMW. håper jeg får ha det her da mye av prosjektet er relatert til BMW. kjøpte bilen for noen år siden som en orginal 1900 Rally. da jeg kjøpte den hadde den helt knust drivverk og det ble byttet med en gang, så gikk 5 differ til, å da gikk jeg dritt lei så reiv bilen i molekyler å begynte fra scratch sånn så den ut når jeg kjøpte den første diffbytte og nye felger. compomotive cxn 3pc i 8x16 og 9x16 et år etter så den sånn ut, orginaldekor og gule lykter så blei det sånn så datt det plutselig en 5.0 v12 med Alpina styrehjerner inn på gårdsplassen etter noe hodebry og masse kapping sitter den på plass fått laga nye manifolder, nå trenger jeg bare turboflenser, og flenser til toppen, sistnevnte skulle skien rustfri lage. denne blir det montert 2 stk t70 turber på de er på vei i posten =)
Are. Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Jeg har vel samme genfeil som alle andre trøndere, så jeg kan ikke unngå å like Manta. Tøft prosjekt, skal følge med her
bmwtussan Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Synes de er dritkule de manta'ene der. Men hvordan klarte du og få plass til den motoren nedi der
stianøverland Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 hehe, har en følelse av at detta vil gå fælt, ja noe a grunnen til at jeg la ut prosjektet her er at det er noen ting jeg lurer på, å det er ting som jeg tviler jeg får svar på, på et opelforum passer noen andre manuellkasser på, enn 850 kassa ? må ha noe som holder til litt juling, å er veldig lite sugen på å kjøre automat.. tenker ikke på noe 150.000 kr kasse
stianøverland Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Synes de er dritkule de manta'ene der. Men hvordan klarte du og få plass til den motoren nedi der alt går med vold og vaselin og vinkelsliper
terminator Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Tøft med Manta A ! Hadde 4 stykk av de en gang .. Vokser ikke på trær de manuelle kassene til 5L , men var ein til salgs i polen for noen måneder siden. 2300 dollar, kjørt 150k. Jeg kan sjekke om den forsatt er for salg, og hva som følger med..
matsi Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Heftig.. her må det følges med.. pøs på med bilder;)
Pernezz Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Utrolig tøft prosjekt Kommer til å følge med her ja!! Og for all del ikke glem å pøse på med bilder, for det er noe vi elsker
Sund.M3 Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 ja dette kan bli spennende å følge me på
///MoePower Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Tøft prosjekt, men får den feste..?
S.Hafsmo Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Manta A er så lekkert! Blir absolutt ikke værre med en dobbelturbo-tolver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå