Gå til innhold

Bmw e90 høy til lav nivå.

Share

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har erfaring med høy til lav nivå omformer for å få signal kabel til forsterkeren.

Har nå koblet boksen til bak høytalleren å det gir ekstrem dårlig lyd pga, må stille opp bassen så mye på stereoen for å få en del signal til forsterkeren, noen som går veldig mye utover de orginale høytallerene

(mye skur). Det jeg lurer på da er om det er bedre å hente signal fra original subene som er under framsettene?

Mvh Vegard!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kva slags anlegg har du? Er jo ikkje sikkert at bakhøgtalerene får frekvensene som suben trenger. (kan være eit filter der)

Veit ikke :/ men suben spiller jo litt, men må ja bassen på spillern på minus 6 for at ikke orginalhøytalerene skal skurre... :(

Hadde vært greit lyd i suben om jeg kunne hatt bassen på 6+ :)

Men det jeg lurer på et om det er sterkere signal i subene under settene i bilen? (orginalt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kva slags anlegg har du? Er jo ikkje sikkert at bakhøgtalerene får frekvensene som suben trenger. (kan være eit filter der)

Veit ikke :/ men suben spiller jo litt, men må ja bassen på spillern på minus 6 for at ikke orginalhøytalerene skal skurre... :(

Hadde vært greit lyd i suben om jeg kunne hatt bassen på 6+ :)

Men det jeg lurer på et om det er sterkere signal i subene under settene i bilen? (orginalt)

Ville vel trodd at de har satt inn et delefilter slik at bakhøytalerene ikke skal spille frekvenser under feks 80 og at subben ikke skal spille over, så jeg hadde nok gått for å omgjort det signalet istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...