Gå til innhold

BMW E36 318TDS Touring --> 1665ccm Diesel BiTurbo prosjekt

EDH_Performance
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bra at noen kommer på å trimme en 318tds, skaffet nettopp en 318tds selv fordi at skole og 325IA ikke passer sammen, men for og si dt sånn, så drar ikke akkurat tds'en skinnet av pølsa, så om dt er holdbart å småtrimme så må dt vell testes ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bygd noe videre grunnet mye reising og besøk! Men nå har jeg grisekjørt den over 200mil og den fungerer feilfritt på 2,3 bar! Den m51d25 turboen er makset ut og gir ikke meg mer luft:( Så neste steg blir å bygge grenrøret og montere holset turboen! Denne vil gi meg mer enn dobbel luft mengde og mer trykk en hva demne td04-11g turboen gir:) Bilen går rimelig bra og føles ikke lengre ut som en tds:) kan piske den til 6000 dGen lang, null problemer:D

Stay tuned boys;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare legge ut en bremsevideo og litt sånt av den andre bilen jeg har bygd...

Er en Mercedes 190D med en Forkammer diesel, 3 liter 24 ventiler. Stor turbo og kompressor+masse custom:) BMW 530D manuell kasse+bmw e60 drivlinjedeler

Tråd om den ligger her: http://www.superturbodiesel.com/std/thread-3199.html

Bremsevideo: Her mangler jeg ca 150hk grunnet dårlig matepumpe, så ble bare 356whp og 540Nav nm

Kjøretur:

Så dieseltrimming er ikke så ukjent for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...