EDH_Performance Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 nei nei, film på utsiden av noe herjing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 nei nei, film på utsiden av noe herjing! Herjing med masse nm og åpen diff? JAAAA, seeee--> jeg spinner på ett hjul! Kan sikkert legge ut litt film, men blir ikke noe herjing enda;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 får du den ikke sidelengs? hva er vits da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Nei, hva er vitsen... Det kommer sperre, da kan jeg nok herje litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 måtte bare linke denne Daniel! er vel første dieselprosjektet ditt, eller? husker røykskyen som la seg over stoa når du dro forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmdobbeltv Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Updaaate ? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messer Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 bra at noen kommer på å trimme en 318tds, skaffet nettopp en 318tds selv fordi at skole og 325IA ikke passer sammen, men for og si dt sånn, så drar ikke akkurat tds'en skinnet av pølsa, så om dt er holdbart å småtrimme så må dt vell testes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gordon Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Følge med dette blir saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Har ikke bygd noe videre grunnet mye reising og besøk! Men nå har jeg grisekjørt den over 200mil og den fungerer feilfritt på 2,3 bar! Den m51d25 turboen er makset ut og gir ikke meg mer luft:( Så neste steg blir å bygge grenrøret og montere holset turboen! Denne vil gi meg mer enn dobbel luft mengde og mer trykk en hva demne td04-11g turboen gir:) Bilen går rimelig bra og føles ikke lengre ut som en tds:) kan piske den til 6000 dGen lang, null problemer:D Stay tuned boys;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Blir kanon med holseten! Skal du kvitte deg med td04'en da eller? Kunne trengt den i pickupen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Blir kanon med holseten! Skal du kvitte deg med td04'en da eller? Kunne trengt den i pickupen min. Ja, da kvitter jeg med den;) Var veldig fin iformen, så du får bra turbo til "mindre" effektuttak;=) Hva slags motor i pickup? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Er en 65hk slapp mazda diesel. 2.2 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Er en 65hk slapp mazda diesel. 2.2 liter. Da tror jeg den turboen er fin størrelse;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Vil bare legge ut en bremsevideo og litt sånt av den andre bilen jeg har bygd... Er en Mercedes 190D med en Forkammer diesel, 3 liter 24 ventiler. Stor turbo og kompressor+masse custom:) BMW 530D manuell kasse+bmw e60 drivlinjedeler Tråd om den ligger her: http://www.superturbodiesel.com/std/thread-3199.html Bremsevideo: Her mangler jeg ca 150hk grunnet dårlig matepumpe, så ble bare 356whp og 540Nav nm Kjøretur: Så dieseltrimming er ikke så ukjent for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå