bjornar-a Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 Nei nå må jeg faen meg ta meg sammen!! Da jeg var ferdig med og dra til toppen oppdaget jeg at jeg hadde glemt skivene på stekkboltene. så skrudde de opp igjen. målte boltene til 103mm. Virker da som at boltene har strekt seg 3mm? må jeg kjøpe nye bolter til 1000kr eller tror dere det går bra og bruke boltene som alle rede er nye men er skrudd til en gang?
bjornar-a Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 går litt fort når man er ivrig og har deler liggende 4 mil i fra hverandre :-/
bjornar-a Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Fikk tak i nye bolter av en kamerat så da er alt ordnet opp i og har påbegynt og måle schims størrelser. oppdate med bilder kommer.
bjornar-a Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Topp pakning på plass: Pussing på spjeldrekke påbegynt: Måling av shims er og ferdig: Litt lite bilder av ting. men det er da noe shimsene på bildet der er de som var i motoren far før av. og jeg kan bruke 4 av de. resten må kjøpes nye
bjornar-a Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 En gladnyhet nå er at veiva ligger nå på benken min. og shims og lager er bestilt
bjornar-a Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg sleit litt med og finne ut om jeg skulle ha Gule, Grønne eller Hvite lager. men fant ut etter og ha søkt opp nr på de som satt der at de var Gule. noen som veit forskjelden på de tre typene? Bilde av den nyslipte veiva: den ble slipt 0.50 på flata til rådene og 0.25 på flata til ramlagera
bjornar-a Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 jeg har også kjøpt meg BFK fra en gammel 02. skal bli spennende og se hvordan det blir og kjøre med den Takk til M3 Yngve for handelen
M3 Yngve Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Takk selv. Mye fine bilder å lesing her. Gøy å følge med her videre.
bjornar-a Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 jeg fant ut i ettertid at det enkleste må være og flytte 02 BFK'n 5 cm mot dempertårnet. da slipper jeg og modifisere innsug. men det var en het vanelig 02 bfk? er ikke fra ti, tii eller turbo?
M3 Yngve Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Helt vanlig ja. Jeg har også flytta min en god del
winchester Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Forskjellen på lagerfargene er størrelsen. Finner info om det i TIS.
bjornar-a Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 på hvilken måte da ? bredden? Bearing shell yellow 11 21 1 717 526 60,00MM(0) Bearing shell green 11 21 1 717 527 60,00MM(0) Bearing shell white 11 21 1 717 528 60,00MM(0) Bearing shell yellow 11 21 1 717 779 59,75MM(+0,25) Bearing shell green 11 21 1 717 780 59,75MM(+0,25) Bearing shell white 11 21 1 717 781 59,75MM(+0,25) Bearing shell yellow 11 21 1 717 782 59,50MM(+0,50) Bearing shell green 11 21 1 717 783 59,50MM(+0,50) Bearing shell white 11 21 1 717 784 59,50MM(+0,50)
bjornar-a Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Helt vanlig ja. Jeg har også flytta min en god del Kjører du 02 BFK i din bil? må innrømme jeg ikke har lest tråden din. hvordan føles pedalen? eller du har vel oppgradert bremsene? jeg har planer om det, men lommeboka strekker ikke til med en gang.
kristoffersandnes Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Får følge med her. Flott arbeid på motoren
bjornar-a Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Får følge med her. Flott arbeid på motoren Tusen takk og Velkommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå