Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skrevet

Takk alle sammen :-) jeg har demontert, sandblåst, rengjort i timer eter sandblåsing ( for og være sikker på at det fikke finnes spor av sand igjen ) og til slutt er de lakkert med varmelakk :-)

Skrevet

Har begynt med oppmåling av lagerklaring nå. og den ligger mellom 4-4,5 hundredeler på ramlagera og 3,8 på rådelager. det som mangler nå er og slipe ned trøstelageret. for når man bestiller overdimm, er de overdimm på trøsten og. på veivami var trøsten bra så den ble ikke slipt. ergo passer ikke lagera helt. men det lar seg ordne.

det som må bestilles er 3 rådelager og 3 shims.

Skrevet

hehe. men har et lite spørsmål. skal skru sammen veiv og lager snart og lurte på hva dere gjør angående smøring. er det et spessielt type fett jeg skal bruke eller? bruker dere bare olje? er usikker på hvor fort motoren vil bli startet når den er ferdig. er mulig jeg ikke rekker og få den ferdig i karosseri før jeg må i millitæret. og da blir den fort stående 1 år.

Skrevet

Er det ikke bedre å bare gå å kjøpe seg et standard str trustlager i etterkant enn å slippe på det overdim lageret? Er jo ikke dyre greiene..

Skrevet

Du bestiller de som enkeltdeler. 2 orginale S50 thrustlagerskåler øvre og nedre fra GS er 500kr samlet.. sikkert billigere fra Koed.

Skrevet
jeg kan ikke bruke orginale lager da veiva er slipt .25 der. og når man kjøper overdimlager så er også trøsten overdim sideveis

Ok.. jeg antok ;) :

veivami var trøsten bra så den ble ikke slipt

Case closed :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...