bjornar-a Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 har gjort litt jobb igjen. bunnpanne er sveist om og traversen er påbegynt modifisert. det man ikke kan må man lære seg. så da lærte jeg meg og sveise aluminium her har jeg fjernet kanten. det som gjenstår er og forsterke den litt og lage innfesting til stabbstag. Kappet ut en del alu. men ble kappet ut litt mere etter bilde ble tatt. når jeg var ferdig med første forsøk fant jeg fant pennetrant og sprayet den full innvendig. Men det var jo selvsakt ikke tett på første forsøk så da slipte jeg ned sveisene og gikk over alle sømmene igjen. tok pennetrant testen igjen og da var det bare noen små punkt. kommer ikke til og svette en gang. komm med ut rundt tappe pluggen. Ferdig ressultat: det som står for tur nå er og skru den på motoren og modifisere innfestingen av BFK. når det er gort må traversen ut igjen for og ordnes ferdig.
bjornar-a Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 en liten uppdate: Eer snart i mål med pedal moddifiseringen og innfestinga av BFK. bunnpanna er montert. En siste tinn innvendig: klar for og senkes på plass: orginalt: org VS o2 BFK: moddifisering av pedal settet: har borret ut hele innfestinga får og få flyttet den nokk. Laget ny festeplate: Kappet ut og sveiste inn ny innfesting i kasosseriet: bfk på plass: drit flaks med hvor bra det passer Mellomakslingen er bestilt og ha begynt og se litt på traversen. innfestingen av stabbstaget og forsterkning av travers. men vill ta litt tid da jeg ikke har løftebokk og stå på over lengere tid. men går frammover
bjornar-a Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 da er det snart på tide og skru litt igjen Mellom aksling fra 324TD ligger i bilen. omprogramet hjerne, Uten EWS og med chip ( Ca 10 hk) ligger klar for henting på posten. har laget meg en liten ide på hvordan traversen må bli. innfesting til stabstag må laget og jeg må forsikre meg om at eksosen vill gå klar. skal også gjøre et forsøk med og lage forsterkninger rundt innfesting av motor fester.
Ole92 Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Artig prosjekt! Og morro og se noen bygger E30 Touring også! Istedet for bare to-dørs
bjornar-a Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 da er det gjort litt smått her traversen er forhåpentligvis ferdig. montert men ikke skrudd på stab staget og motoren håper jeg at passer nedi nå. bremserør er kappet og tilkoblet. Fjerner ABS og Airbag. ble noen kg tilsammen det mye kabler i alle fall. tenkte med meg selv at de orginale festene til stab staget ikke trengs lengere. Så da kappet jeg de av og sveiset de på med et mellom stykke på andre siden: skrudde den på motoren for og se klaring til eksos. ble trangt : Så da lagde jeg litt pass der : Men hvordan skal jeg gjøre det meg varmtvannet til varmeaparatet? Ble litt ledninger til overs etter fjerning ab ABS og Airbag: Ferdig bremserør: Ble akkurat plass til bremseveske beholderen:-)
diohrvik Skrevet Januar 25, 2013 Skrevet Januar 25, 2013 Vann inn til kupeen: du kan skru av den øverste og snu den, er et spor du må slipe ned bare, så kan du jo også kutte den litt, om du må
bjornar-a Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Vann inn til kupeen: du kan skru av den øverste og snu den, er et spor du må slipe ned bare, så kan du jo også kutte den litt, om du må takker for svar var redd den ville gå inn i den svarte under. men da får jeg prøve det Mye bra arbeid her, må følge med videre takk for det
bjornar-a Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 her såvidt begybt på det elektriske. og fikk ordnet opp i kjølevans røret. e36 kontakt VS e30 kontakt e30 324td VS 316 kjølevans røret: i morgen blir det mere kobling og finne framm gear kasse travers og litt diverse
winchester Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Følger med i stillhet, gleder meg til å se den ferdig.
matsrh Skrevet Januar 26, 2013 Skrevet Januar 26, 2013 Følger med i stillhet, gleder meg til å se den ferdig. +1
bjornar-a Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Følger med i stillhet, gleder meg til å se den ferdig. +1 Det gjør jeg og godt dere liker arbeidet se der ja, da ble det ordnings godt man har noen her som veit hva som må til Jeg fikk ikek gjort så mye i går da jeg brukte mesteparten av dagen på Gatebil on ice. men fikk koblet det elektriske. på koblings sjema sto det at start signal fra tenningslåsen kom på pinne 6 og skulle inn på pinne 18. men pinne 18 fra e30'n var også noe tennings greier. og har lest flere som har hatt problem med at den har begynt og kjinne på hakk 2 og ikke 3. så også at på det forigje skjemaet sto det at 18 skulle på 18. jeg gjorde da et forsjøk på og koble 18 mot 18. kjinner den på hakk 2 så bytter jeg bare til det som står i koblings skjemaet
bjornar-a Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Endelig er motoren senket på plass for første gang senket den ned uten gear og syntes det var trangt nokk. Ble lite bilder i kampens hete. men her er de jeg tok Motorfestene: snudde de på den måten att mottoren kom lengst mulig bakover. for var dårlig plass til traversen. bulder unner: Ett lite ett fra mottor rommet. Gear overføringen er kortet inn 7 cm. og passet da perfekt er virkelig gøy og sveise aluminium når man får det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå