Kjell Z3 Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Dersom dette kartet som er laget i et samarbeid mellom Apple og TOMTOM er klart for TOMTOM NAV må dere ikke laste det ned. Det er ute til I-produktene til Apple og er en katastrofe. (Tidligere brukte de google kart) Jeg vet ikke om dette ligger ute for TOMTOM produkter, men for sikkerhetsskyld ville jeg ikke oppdatert nå. Jeg begriper ikke at dette er mulig.......... http://www.h-avis.no/nyheter/apple-krym ... -1.7550323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Derfor har jeg aldri likt apple.. They do thing's their way! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Derfor har jeg aldri likt apple.. They do thing's their way! Ja, men likte dårlig at TOMTOM er innblandet, får ikke håpe dette kartet er lagt ut til GPS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Nei det får vi virkelig ikke håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Interaktive kartjenester er som politikk, de er ikke bedre enn den største idioten i programmeringsavdelingen. Husker fortsatt den gangen Norge var mindre enn Danmark i Google Maps, Storbritania lå på breddegrad med Namsos og Svalbard var mindre en Færøyene i Gule Sider kart. Men ingenting slår at jeg plutselig bodde halvveis ute på Mjøsa når jeg hadde parkert foran huset 1,8km unna. Det var TOMTOM sin GPS teknologi i glansdagene det... Jeg vet det finns husbåter på Mjøsa, men det får være grenser. Det er en grunn til at det en i foran alt apple produserer. I....d...i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 icrap!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 http://nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.8330486 At en produsent kan levere ut et slikt produkt er helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Nye iOS kartet er en flopp, blir forhåpentligvis endret i neste oppdatering. Fatter ikke at de endret det, alle som hade tilgang til betaversjonen av iOS6 slaktet endringene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Var nok mer politikk som lå bak dette enn kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå