JIMVP Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 dette er en preface m20b23. den vil ikke gå selv når den er kald. må holde gassen inne til den er varm. jeg har blennet mellom nr. 10 og 14 for at den skal fungere når den er varm. hvis jeg kobler ihop der så raser den på 2000rpm hele tiden uansett temperatur på motor. prøvde å justere ned tomgang men går ikke å justre ned mere. har prøvd å bytta den ventilen der som slangen går inn på men ingen forsjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 rart om ingen har vert borti dette før. har hatt denne feilen på 2 av de 3 e30ene jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Defekt tomgangsregulator.. Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 du har byttet kaldstartsventilen/tomgangsregulator under innsuget altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 du har byttet kaldstartsventilen/tomgangsregulator under innsuget altså? denne? ha byttet både den og den ventilen som står på innsugsmanifoil rett over topplokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Defekt tomgangsregulator..Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 2 er preface... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 ja, stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 nå har jeg altså montert ny tomgangsregulator, byttet gasspjellhus fra en delebil jeg har og den ventilen som er festet på innsug på andre sia. nå går den på 1500omd varm eller kald. får ikke justert lengere ned! drit... forslag folkens?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå